Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Ubeđen sam da online kupovina neće pobediti šoping u TC“

    Fizička distanca i sva ograničenja koja je nametnula pandemija korona virusa uticale su i na promene navika kupaca i da potrošači sve više praktikuju kupovinu „iz fotelje“.

    Sa druge strane, mnogi, a mladi naročito vole da posećuju šoping centre, da vide ono što žele da kupe, isprobaju i da se druže.

    Da li će se navike kupaca menjati, koji su dominantni trendovi i da li će ih primeniti i u Srbiji, CEO kompanije MPC Properties Maxence Liagre kaže da se definitivno navike kupaca menjaju, da nove tehnologije dominiraju i da su to nesporno velike promene, ali da je svuda sve više primetan fokus na većoj pristupačnosti i prilagođavanju “modernom životu“ i potrebama kupaca.

    „Šoping centri kao gradovi u malom“

    Šoping centri nisu odavno samo mesta za šoping već nude i različite druge usluge – od kupovine do zabave, ponude raznovrsne hrane, kozmetičke salone, knjižare i mnoge druge usluge.

    „Šoping centri su gradovi u malom, svi dolaze u njih sa različitim ciljem i svrhom i da tu pronađu sve što čini jedan moderan život. Vrlo je važno to što na jednom mestu možemo da ponudimo sve što je ljudima potrebno“, ističe Liagre.

    Šoping uživo je više od same kupovine, ima posebnu čar i emociju

    Liagre kaže da nije pristalica i da ne veruje u pretpostavke da će e-kupovina preuzeti primat.

    „Lično ne verujem da je to najbolje šoping iskustvo. Za većinu ljudi je šoping fizički odlazak u radnje i to je više od same kupovine – to je jedinstveno iskustvo interakcija i takav osećaj nikad ne biste mogli da nađete u digitalnom svetu“, smatra sagovornik BIZLIfe.

    E-trgovina je takva da joj možete lako pristupiti, ali ne i svakom proizvodu, na primer ne možete dobro proceniti da li je neko jelo ukusno i slično, kaže Liagre.

    Da bi uštedeli vreme ljudi se sve više okreću e-šopingu, ali takva kupovina nije ista i nema isti kvalitet kao odlazak na lokaciju.

    „Šoping centri imaju alate ili karakteristike da održe jedinstveno iskustvo i doživljaj prilikom kupovine, odnosno da od kupovina kreiraju čin uživanja, a upravo je to jedan od razloga zašto je kupovina u šoping centru više od obične kupovine. Prilikom kupovine na neki način unosite emociju, svaki kupljeni proizvod vas podseća na određeno vreme, poseban događaj, a sve to je moguće ostvariti i doživeti u jednoj pravoj, realnoj kupovini“, navodi sagovornik.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by MPC Properties (@mpc.properties)

    Prvi čovek MPC Properties najavio je i novu veliku investiciju, opširnije u posebnom tekstu.

    Posle UŠĆE Tower Two i BEO Shopping Centra, nova investicija MPC Properties (FOTO)

    *Detaljnije o planovima kompanije na srpskom tržištu, čitajte u martovskom izdanju BIZLife magazina.

    Izvor: BIZLife /Jelena Andrić

    Foto: BIZLife/ND studio, MPC Properties/Relja Ivanić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE