U fokusu: Konferencija „MPC Echo“ inicira talas pozitivnih promena
Kompanija MPC Properties održaće 23. aprila konferenciju pod nazivom MPC Echo koja ima za cilj da ukaže da dobre ideje i inovativni biznis poduhvati stvaraju eho koji se širi ostavljajući trajni uticaj.
Konferencija će okupiti stručnjake iz različitih industrija radi razmene iskustva, podsticanja inovacija i identifikacije novih poslovnih pravaca koji mogu doneti koristi svim zainteresovanim stranama.
O svim detaljima konferencije, ali i o aktuelnim projektima ove uspešne kompanije za BIZLife govori Tijana Elez, CFO u MPC Properties.
- Uskoro organizujete konferenciju MPC Echo. O čemu se zapravo radi?
Konferencija MPC Echo održaće se 23. aprila u Sava Centru i osmišljena je s namerom da ukaže da dobre ideje i inovativni biznis poduhvati stvaraju eho koji se širi ostavljajući trajni uticaj, baš kao što to čini MPC Properties. Individualno, ali i kao kompanije, moramo imati na umu da smo deo istog društva ali i istog poslovnog ekosistema, te da trag ostavljamo svakodnevno. Mi, naravno, biramo kakav. Stav kompanije MPC Properties je u tom kontekstu nedvosmislen: sloganom „Napravi pozitivne promene“ želimo da poslužimo kao primer dobre prakse u industriji komercijalnih nekretnina i da pokažemo da je naš ultimativni cilj dobrobit zajednice u kojoj svi živimo i radimo. Konferencija će okupiti stručnjake iz različitih industrija radi razmene iskustva, podsticanja inovacija i identifikacije novih poslovnih pravaca koji mogu doneti koristi svim zainteresovanim stranama. Teme o kojima će se govoriti obuhvataju nova ritejl iskustva i trendove u oblasti održivosti, kao i evoluciju poslovnih prostora. Radujemo se prilici da svoje zakupce ugostimo kao govornike, da podelimo deo ekspertize i iskustva i na taj način zajedno stvorimo novi talas pozitivnih promena, novi eho… istinski odjek.
- Kome je konferencija namenjena?
Konferencija je namenjena celokupnoj biznis zajednici sa posebnim fokusom na naše partnere i saradnike. Od investitora preko zakupaca do predstavnika drugih aktera u industriji nekretnina, sa velikim zadovoljstvom okupljamo MPC zajednicu na koju smo jako ponosni. Nakon konferencijskog dela biće upriličen koktel koji pruža mogućnost povezivanja i razgovora koji će, verujemo, iznedriti nove ideje za saradnju. Takođe, istakla bih dolazak glavnog govornika, nagrađivanog stručnjaka koji dolazi iz Londona, koji će predstaviti najnovije trendove u F&B industriji.
- Ovo je prva takva konferencija koju organizujete, da li je ideja da postane godišnji događaj?
Da, ideja je da konferencija postane godišnji događaj koji će bitiključna platforma za razmenu znanja i iskustava, kao i za identifikaciju novih poslovnih prilika u industriji nekretnina.
- Na kojim projektima trenutno radi Vaša kompanija?
Za MPC Properties, ovo je godina ulaganja. Naša kompanija trenutno radi na razvoju nekoliko projekata u ritejl sektoru. Imali ste prilike da se upoznate sa projektom rekonstrukcije delova Ušće Shopping Centra nakon 15 godina liderske pozicije ovog centra. Ulaganja u rekonstrukciju imaju za cilj da podrže njegovu ulogu omiljene šoping destinacije. Takođe, investiramo u druge objekte u ritejl sektoru, o čemu će biti reči naknadno. Ostajemo dosledni i svojim angažovanjem u oblasti održivosti i svim dosadašnjim aktivnostima koji uključuju i office portfolio.
- Lider ste u izgradnji poslovnih prostora. Šta bi danas trebalo da ima jedan poslovni prostor? Koliko je danas važno uvođenje zelenih trendova u poslovanje, ali i u poslovne prostore?
Danas,poslovni prostor treba da bude prilagođen savremenim trendovima koji diktiraju svojevrsni community hub koncept, odnosno više zajedničkog prostora za zaposlene, kao i sadržaja za odmor, uključujući ugostiteljsku ponudu.
Uvođenje zelenih trendova nije samo moralna obaveza već i poslovni imperativ. Investitori sve više zahtevaju strategije održivog poslovanja za plasiranje finansijske podrške, ali i kompanije, sa druge strane, prepoznaju da održivost može smanjiti troškove poslovanja. To uključuje korišćenje obnovljivih izvora energije, smanjenje potrošnje resursa, upotrebu ekološki prihvatljivih materijala i tehnologija, kao i mere za smanjenje emisije ugljenika.
Takođe, sve veći broj klijenata i zaposlenih sve više vrednuje održivost kao ključni faktor pri izboru partnera ili zaposlenja. Stoga, uvođenje zelenih trendova u poslovanje postaje neophodan element dugoročne strategije poslovanja.
O ovim temama govorićemo na predstojećoj konferenciji i sigurna sam, stvoriti eho za period pred nama.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.
Izvor: BIZLife
Foto: David Mićić