Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tri najveće greške u pisanju imejla zbog kojih ispadate neprofesionalni

    Poslovni život danas ne može se zamisliti bez komunikacije imejlom (e-mail). Ukoliko se koristi na pravi način, može da bude veoma efikasan i jednostavan način komunikacije.

    Međutim, uz današnju brzinu prosleđivanja poruka i odgovora, dolaze i neke greške u korišćenju imejla.

    Tri najveće i osnovne greške, kako piše Forbes, u korićenju imejla upravo su te koje čine da pošiljalac deluje veoma neprofesionalno:

    1. Zaboravljate da dodate fajl (attach):

    Budite veoma pažljivi kada dodajete nešto u prilog imejla. Vrlo često se dešava da iako to planirate, zaboravite da dodate fajl koji želite, a u telu imejla napišete da šaljete nešto u prilogu. Čak više puta uzastopno. Obratite pažnju na takve stvari jer vas to može okarakterisati kao nekoga ko nije sposoban da izvede osnovne zadatke.

    1. Spamujete (šaljete više imejlova iako možete samo jedan):

    Svoje ideje treba da predstavite uredno i direktno, inače rizikujete da budete neprofesionalni i nesmotreni. Niko ne voli da vidi odjednom nekoliko imejlova, naročito od jedne osobe a naročito ako je sve moglo da se pošalje zajedno. Takođe, pročitajte sve što pišete i smanjite sve nepotrebne redove, paragrafe ili rečenice. Vaš čitalac će vam zahvaliti na tome što je poruka kraća jer ste mu uštedeli vreme, a velika je verovatnoća i da će vam pre odgovoriti.

    1. Pogrešno napišete ime osobe:

    Apsolutno ne postoji izgovor za to da nekoga, kome šaljete imejl, pogrešno oslovite, ali i to se dešava. Potrebno je svega dve sekunde da to proverite, ali to je svakako manje vremena nego da se kasnije izvinjavate za svoju grešku (i to ogromnu). Uvek proverite imejl adresu na koju šaljete, kao i ime osobe kojoj je imejl namenjen.

    Bilo kojim poslom da se bavite, verovatno dnevno šaljete mnogo imejlova. Potrudite se da izbegavate te male greške koje vas mogu koštati poštovanja i profesionalnosti.

    Izvor: Forbes

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE