Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Treća smena: Noćni radovi na Grdelici

    Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović obišla je noćne radove na Koridoru 10 na trasi autoputa kroz Grdeličku klisuru.

    Zajedno sa Mihajlovićevom, radove na kritičnim tačkama na toj trasi autoputa obišao je i direktor „Koridora Srbije“ Zoran Babić.

    Mihajlović je u izjavi novinarima kazala da se autoput kroz Grdeličku klisuru zaista završava, te da je ostalo nešto manje više od jednog kilometra da nije pod asfaltom.

    Kako je navela, na svim kritičnim tačkama, kojih je malo, radi se 24 sata.

    Istakla je zahvalnost „Koridorima Srbije“, radnicima i kompanijama na tome zato što čine sve što mogu kako bi se radovi priveli kraju u što kraćem roku.

    „Ne preuveličavam kada kažem da su u pitanju nadljudski napori kada govorimo o završetku Grdelice u što kraćem roku i to onako kako smo i rekli: put mora biti bezbedan i kvalitetan i onda će se tek pustiti u saobraćaj“, navela je Mihajlović.

    Babić je kazao da nepunih kilometar i po asfalta fali kroz Grdeličku klisuru, kao i da svakog dana, 24 časa se bore za svaki metar, što se može videti i na kosini 2, gde se radi na galeriji, ali i na kosini 3, kosini 4, kosini 6, ispod magistralnog puta, odnosno na svim kritičnim tačkama.

    „Radimo 24 časa, vreme nam ide od ruke i verujem da ćemo uspeti u onome što smo obećali, a to je da građanima Srbije isporučimo moderan, bezbedan i stabilan autoput“, kaže Babić.

    Izgradnja Koridora 10 u Grdeličkoj klisuri počela je radovima na deonici Gornje Polje – Caričina Dolina u drugoj polovini 2013. godine i predvidjeno je da budu završeni do kraja 2018. godine.

    Izvor: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

    Foto: Ministarsvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

    What's your reaction?

    Komentari

    • Dr Miggyy

      Preseljenje Ministarstva građevine u Grdeličku klisuru je bacanje magle naivnima i prikupljanje pozitivnih poena. Zorana sa kamarilom i stručnjakom za vazduplohove možda su trebali da budu češće na Koridoru 10 od 2012. godine, a ne sada kada treba da ga puste, uz Božiju pomoć, u saobraćaj do Nove godine. Oni su toliko stručni za gradnju puteva, a nisu stručni za svoju profesiju. Oni ometaju gradnju svojim slikanjem i zamajavanjem i radnike i meštana. Tu treba da budu građevinci i geodeti, a ne ove naduvane i nadobudne glavurine. Umesto što špartaju klisurom bolje bi im bilo da kažu za koliko su probili troškove gradnje. Ovo sve prati ΛV i umesto da najuri bagru iz ministarstva, on se sprema da preseče vrpcu(e). Neka izabere rok 31. decembar, pa i da se prolongira pustanje autoputa u 2019. godine, oni mogu fiktivno da ga puste, a saobraćaj neka krene kada može, a ne kada treba.

    • Bor Boranin

      Ako su naše plate i penzije veće no ikad, privreda ima vodeći rast u Evropi, maltene nema nezapošljenih, a sve je obrnuto u stvarnosti, sa prosečnom platom od 404 evra na nivou smo Saharske Afrike, mladi napustiše zemlju i nema na biroima rada ko da se prijavi. Ako su uspesi države nikad bolji, zaslužuju ministri da imaju okrečene i stilizovane kabinete sa novim persijskim ćilimima i stilizovane po ugledu samih ministara. Tamo ulazi svetska elita i ona ne mora da vidi našu bedu i jadi. Za to vreme preuređenja ministarstva treba ljude iseliti, a najpogodnije je da postave trake za presecanje i pustanja autoputa, ne Brozovog, nego njihovog, u neprekidni saobraćaj. Neka služi kako je služio autoput “Bratstvo i jedinstvo”, ako ih ima, dovoljno je?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE