Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    TOP pet modnih saveta: Kako se srediti brzo za posao?

    To što oblačimo u privatnom životu i na poslu je odraz naše ličnosti. Priroda posla se menja i kompanije su sve više inovativnije, pa se trude da njihovi zaposleni imaju priliku da izraze sopstveni stil.

    Global Thrive piše da ono što nosimo utiče na naše mentalno zdravlje, kreativnost i produktivnost.

    Kada se osećate dobro u sopstvenoj koži i prijatno vam je u onome što ste obukli, to ima veliki uticaj na vaše samopouzdanje i uspeh. Uklapanje boja i modela je uglavnom zabavno, ali odabir garderobe za posao svakog jutra može biti stresan.

    Kako to da sprečite, a da ne potrošite sate na odabir modnih kombinacija ujutru?

    Poslušajte ove savete:

    1. Ponavljajte kombinacije

    Ako se osećate savršeno u nekoj kombinaciji, zašto da je ne ponovite s vremena na vreme? Zabluda je da se na vas vrši pritisak da svakodnevno izmišljate nove kombinacije. Slobodno nosite ono što vam daje određenu dozu samopouzdanja.

    1. Imajte uniformu za posao „a la Stiv Džobs“

    Stiv Džobs veruje u eleganciju i jednostavnost. Ako svakog jutra razmišljate o tome šta ćete obući, izgubićete mnogo vremena bez potrebe. Uniforma je u redu. To su dokazali i uspešni ljudi.

    1. Odaberite garderobu za posao uveče

    Ako baš želite da se igrate bojama i kreacijama, pripremite ceo „autfit“ zajedno sa modnim aksesoarima veče pre posla. Na taj način ćete imati vremena i da promislite o onome što hoćete da nosite, ali i da se predomislite.

    1. Imajte svoj modni uzor

    Ukoliko se borite sa time da identifikujete svoj stil, pokušajte da se ugledate na neke od ikona stila. Ne mora to biti niko poznat. Vaš uzor može biti i vaša baka, prijatelj, direktor…

    1. „Apdejtujte“ svoj orman

    Kada u ormanu imate mnogo stvari koje ne nosite ili su vam male, ili planirate da ih nosite nekad (a to „nekad“ nikad ne dođe), nisu vam na vidnom mestu stvari koje hoćete da obučete. Sredite svoj orman. Organizujte ga tako da kada se probudite ujutru i u „polusnu“ znate gde stoje pantalone, gde sakoi, a gde torbe.

    Izvor: BIZLife/Thrive Global

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE