Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tojota, marketing

    „Da li si ikad video pokvarenu Tojotu?“: Reklama ZA PRIMER auto industriji (VIDEO)

    Kad Tojota napravi reklamu…

    Pokvareni automobil ume da bude prava gvanjaža, posebno onima koji ih koriste za svakodnevno funkcionisanje. Čini se da za menjanje seta kvačila ili nekih drugih auto delova nikad nije pravo vreme, a nekada ćete i to morati.

    Ali ne i ako ste vlasnik Tojote za koju važi da je verovatno jedan od najboljih proizvođača automobila na planeti. Vlasnici se često hvale kako im se auto jako retko kvari što pozitivno utiče na reputaciju brenda. Ipak, nije sve u kvalitetu.

    Japanska multinacionalna automobilska industrija proizvodi inovativna i kvalitetna vozila skoro jedan vek, ali je njena pozicija u svetu veoma dobro održana zahvaljujući i dobroj marketinškoj strategiji.

    Među njenim reklamama se izdvaja jedna stara koja prikazuje koliko su Tojotina vozila pouzdana, ali i neuništiva.

    Reklama počinje scenom na kojoj atraktivna devojka u suknji i majici stoji pored puta i čeka pomoć, dok je hauba na njenoj Tojoti podignuta. Na putu se pojavljuju momci koji joj se približavaju kolima, a ona ide ka njima. U jednom trenutku vozač zaobilazi devojku, a drugi negoduje jer je očekivao da će stati.

    „Šta radiš? Jesi li lud?“, pita suvozač vozača.

    „To je zamka“, odgovora mu on, a suvozač ponavlja upitno njegovu reč.

    „Da li si ikada video pokvarenu Tojotu?“, pita ga vozač.

    Nakon toga sledi scena u kojoj devojka skida masku sa lica i ispostavlja se da je reč o muškarcu.

    Ciljni kupci Tojote su u starosnoj grupi od 30-50 godina sa srednjim prihodima i traže vozila sa dobrim odnosom cene i kvaliteta. Kada razmišljaju o Tojotinim automobilima, ljudi misle na izdržljivost, održivost, kvalitet, sigurnost, pouzdanost i inovativnost, a reklama upravo to i pokazuje na zanimljiv način.

    Reklama je više puta deljena na društvenim mrežama, među kojima su Pinterest i Instagram. Mnogi su oduševljeni načinom na koji je Tojota predstavila njihov proizvod, koji je prepoznatljiv po kvalitetu.

    „Ovo je jedan od načina da reklamirate svoj proizvod. Neverovatna reklama. Odličan marketing. Posle tolikih godina, i dalje istina. Tojota je najbolja“, pisali su na Instagramu.

    Podsetimo, Sajam automobila je juče zatvoren što definitivno ne znači da mi prestajemo da se bavimo automobilskom industrijom. Ostanite uz nas za još zanimljivih priča.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot/Youtube

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE