TikTokeri čiji skečevi zasmevaju ceo Balkan: „Kada staviš pogrešnu reč, TikTok te odmah blokira“
Sead Hrustanović, Niko Ćuturić (KojeNiko) i Rafaela Seba, poznata kao @RaftTheCild su kontent kretori današnjice – moderni nadrealisti koji svojim skečevima zasmevaju ceo Balkan. Oni su gostovali na Weekend Media Festivalu u Rovinju, gde su na panelu „Od liste nadrealista do liste humorista / Content Creators Who Unify the Balkans“ govorili o tome šta dobro prolazi na TikToku, kao i kako funckioniše njegov algoritam.
Kontent kreatori su otkrili koji je njihov najveći broj pregleda na TikToku. Niko je rekao njegov najveći broj bio 4 miliona, Rafaela je imala najviše oko 2,5 miliona i Sead oko 4 miliona.
Rafaela je istakla koliko je TikTok „jedna luda stvar“.
„Ne smeš da pokažeš nož i vatru. Ne smeš u opis da staviš neku pogrešnu reč jer te odmah blokira“, objasnila je Rafaela.
Šta prolazi od sadržaja na TikToku?
Kada je reč o sadržaju koji dobro prolazi, Sead je dao primer jedne kampanje koja nije uspela, ali i sadržaja koji je postigao dobre rezultate.
„Znam otprilike šta može da prođe, a šta ne. Jedna moja saradnja bila je reklama za Halal bezalkoholno vino za TikTok, u kom je u fokusu bila čaša vina. Odmah su mi javili da video ne može ići dalje. S druge strane objavio sam video u kom vozim četvorotočkaša i to je dobro prošlo“, naveo je Sead Hrustanović.
Prema rečima tiktokera na panelu Weekend Media Festivala, na TikToku i na Instagramu je isto. Algoritam se menja svakih šest meseci.
„Treba ti dugo da to shvatiš i taman kada se to desi, opet se menja. Koliko je to stres, toliko je zabavno. Mislim da se od 2020. TikTok promenio bar četiri ili pet puta, a za godinu dana barem dva puta“, naveli su oni.
Zanimljivo je da ja od prvog videa, što se slučajno desilo, do dan danas Sead svaki video objavljuje u 17:15. Kako je rekao, nije siguran da li je to neka tajna za uspeh.
„Nadam se da TikTok neće to promeniti. Iako se algoritam menja, ne možemo da znamo. U isto vreme objavljujemo, agoritam se menja, šta se sme, šta ne sme. Što smo više u ovom poslu, manje znamo i sve nam je manje jasno“, zaključio je on.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski
Foto: BIZLife