TikTok lansirao onlajn prodavnicu
U prvom koraku ka širenju na tržištu Evrope, društvena mreža TikTok lansirala je uslugu kupovine unutar aplikacije u Španiji i Irskoj.
TikTok je lansirao TikTok Shop u Španiji i Irskoj, pri čemu je omogućio korisnicima da direktno kupuju putem društvene mreže.
„Ovaj servis će pružiti korisnicima mogućnost kupovine proizvoda i komunikacije sa kompanijama i kreatorima u realnom vremenu“, piše u saopštenju kompanije, uz napomenu da je opcija prodaje proizvoda dostupna isključivo kompanijama sa sedištem u Španiji i Irskoj.
Funkcija kupovine u aplikaciji zvanično je implementirana u Španiji, sa proizvodima prikazanim u digitalnim prodavnicama, uključujući električne friteze i suplemente za zdravlje, po cenama koje se kreću od 3 evra (3,16 dolara) do 60 evra, prema spisku koji je TikTok podelio sa kreatorima i koji je pregledala agencija Bloomberg.
Prema dostupnim podacima kompanije, TikTok u Španiji koristi 20 miliona ljudi mesečno.
Iz kompanije tvrde da sarađuje sa pouzdanim platformama trećih strana za plaćanje kako bi omogućio sigurno obavljanje transakcija. Navedeno je će TikTok uvesti svoje usluge kupovine i u Francuskoj, Nemačkoj i Italiji.
Ova usluga se pokazala kao jedan od najbrže rastućih sektora kineskog vlasnika TikToka, kompanije ByteDance Ltd, a širenje na evropsko tržište se smatra pokušajem pronalaženja alternativnih tržišta nakon što kompaniji preti zabrana u SAD-u, ukoliko ByteDance, sa sedištem u Kini, ne proda svoj udeo.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash