TikTok, oglašavanje

TikTok lansirao onlajn prodavnicu

U prvom koraku ka širenju na tržištu Evrope, društvena mreža TikTok lansirala je uslugu kupovine unutar aplikacije u Španiji i Irskoj.

TikTok je lansirao TikTok Shop u Španiji i Irskoj, pri čemu je omogućio korisnicima da direktno kupuju putem društvene mreže.

„Ovaj servis će pružiti korisnicima mogućnost kupovine proizvoda i komunikacije sa kompanijama i kreatorima u realnom vremenu“, piše u saopštenju kompanije, uz napomenu da je opcija prodaje proizvoda dostupna isključivo kompanijama sa sedištem u Španiji i Irskoj.

Negativne posledice: TikTok redukuje filtere za lepotu

Funkcija kupovine u aplikaciji zvanično je implementirana u Španiji, sa proizvodima prikazanim u digitalnim prodavnicama, uključujući električne friteze i suplemente za zdravlje, po cenama koje se kreću od 3 evra (3,16 dolara) do 60 evra, prema spisku koji je TikTok podelio sa kreatorima i koji je pregledala agencija Bloomberg.

Prema dostupnim podacima kompanije, TikTok u Španiji koristi 20 miliona ljudi mesečno.

Osnivač TikToka je postao najbogatiji čovek u Kini

Iz kompanije tvrde da sarađuje sa pouzdanim platformama trećih strana za plaćanje kako bi omogućio sigurno obavljanje transakcija. Navedeno je će TikTok uvesti svoje usluge kupovine i u Francuskoj, Nemačkoj i Italiji.

Ova usluga se pokazala kao jedan od najbrže rastućih sektora kineskog vlasnika TikToka, kompanije ByteDance Ltd, a širenje na evropsko tržište se smatra pokušajem pronalaženja alternativnih tržišta nakon što kompaniji preti zabrana u SAD-u, ukoliko ByteDance, sa sedištem u Kini, ne proda svoj udeo.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE