Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bojan Doder, direktor prodaje u Tesli

    Tesla: domaći brend u fazi globalne ekspanzije

    Tim koji stoji iza brenda Tesla premijerno je učestvovao na ovogodišnjem C&R sajmu u Madridu, gde je predstavio uređaje iz HVAC portfolija, najavivši tako još intenzivniju ekspanziju na globalno tržište.

     Brend Tesla predstavio je svoju ponudu HVAC proizvoda na najvećem sajmu u ovom sektoru, C&R 2023, koji se sredinom novembra održao u Madridu. Na HVAC tržište Tesla ulazi sigurnim koracima, a sajam u Španiji poslužio je kao jedna od odskočnih dasaka za dalji rast i razvoj, i to na globalnom nivou. O ovom događaju, planovima za budućnost, idejama i inicijativama za širenje i drugim temama, razgovarali smo sa Bojanom Doderom, direktorom prodaje u Tesli.

    • Recite nam nešto više o Tesli, i o tome kako se ovaj brend ističe na tržištu?

    -Tesla je brend kompanije Comtrade Distribution – jedan od najbrže rastućih brendova na regionalnom tržištu kućnih aparata. Naše putovanje počelo je sa tabletima i telefonima, a tokom godina razvili smo i asortiman bele tehnike i drugih proizvoda. Naš portfolio sada obuhvata veliki izbor raznih uređaja, podeljenih u pet proizvodnih grupa: televizori, monitori i IT uređaji, celokupna bela tehnika, mali kućni aparati, kao i širok dijapazon klima i toplotnih pumpi.

    Misija naše kompanije je da razvije i na globalnom nivou ponudi tehnološka rešenja koja su odgovor na potrebe korisnika, kreirana da olakšaju i unaprede njihove živote, i omoguće efikasniju i lepšu svakodnevicu. Fokusirani smo na negovanje lojalnosti i povezanosti sa kupcima i partnerima, i sa tim idejama prilazimo svakom aspektu poslovanja. Smatramo da je uspeh na tržištu došao kao dokaz važnosti naše misije, i našeg pristupa koji prioritizuje korisnika.

    U svemu tome, Tesla zadržava fokus na dalje širenje i ekspanziju. Posvećeni smo uvođenju novih grupa proizvoda, pažljivom praćenju trendova na tržištu, i predviđanju promenljivih potreba i želja korisnika.

    • Kako ste rešili da uđete u HVAC sektor?

    -Naš inicijalni fokus bio je na IT uređajima i industriji mobilnih telefona, što je došlo prirodno, imajući u vidu osnovno poslovanje kompanije Comtrade. Ipak, kako se svaka poslovna ideja tokom vremena razvija prateći potrebe korisnika, tako se menjala i naša. Sistemi za grejanje, ventilaciju i hlađenje (HVAC) postali su nužan deo svakog doma. Klimatske promene, kao i želje korisnika, dodatno su uticale na povećanu potražnju za ovim proizvodima. Videli smo priliku, i kupcima ponudili odlične proizvode iz ovog sektora: to smo uradili u duhu brenda, uz inovativna rešenja poput Tesla Smart Things aplikacije, i mnogih drugih.

    • Koji vam je primarni fokus prilikom razvijanja svesti o brendu na globalnom nivou, i prisustva na globalnom tržištu?

    -Mislim da su dve stvari od ključnog značaja. Prvo, naša sposobnost da se prilagodimo potrebama korisnika, koje se stalno menjaju, i na šta smo veoma ponosni. Ovo je jedan od najvažnijih elemenata naše strategije na svim tržištima. Tu posebno mislim na našu agilnu kulturu, koja više liči na onu koju neguju startap kompanije – nasuprot sve izraženijoj inertnosti etabliranih globalnih brendova.

    Drugo, smatramo da je era „kupi-prodaj“ stvar prošlosti: posvećeni smo dodavanju vrednosti na svakom koraku, tokom celog životnog veka naših proizvoda i servisa. Svaki tim u Tesli, od onog zaduženog za istraživanje i razvoj, preko nabavke, marketinga, prodaje i logistike, pa sve do podrške nakon prodaje, doprinosi svojom ekspertizom i specijalizovanim znanjima.

    • Kada govorimo o globalnoj ekspanziji, kojim trendovima i podacima se vodite, i kako kreirate strategije za pojedinačna tržišta?

    -Definišući svoj brend na globalnom nivou, više se oslanjamo na svetske nego na pojedinačne, lokalne trendove. Naš cilj je da se takmičimo sa renomiranim međunarodnim brendovima tako što ćemo ponuditi vrhunske proizvode po nešto nižim cenama. Prilagodljivost našeg asortimana znači da naši proizvodi zahtevaju samo minimalna prilagođavanja kako bi bili optimalan izbor za kupce širom sveta.

    Naša uspešna ekspanzija u regionima poput Evrope, Srednjeg istoka, Afrike, Australije, SAD-a i Latinske Amerike dokazuje da je kvalitet univerzalni jezik u današnjem, globalizovanom svetu.

    -Istovremeno, naš proaktivan pristup uključuje aktivno integrisanje najnovijih tehnologija, unapređivanje energetske efikasnosti, i dodavanje funkcija koje odgovaraju na potrebe korisnika. Kada govorimo o HVAC proizvodima, ne stajemo samo na ispunjavanju industrijskih standarda, već nastojimo da ih prevaziđemo i ponudimo neprikosnovenu udobnost, održivost i pametne opcije našim korisnicima na globalnom nivou.

    • Zašto ste rešili da predstavite svoje proizvode baš na C&R 2023 sajmu?

    -Izabrali smo da izložimo Tesla proizvode na C&R 2023 sajmu zato što je ovaj događaj odlična platforma za komunikaciju sa profesionalcima u industriji, ekspertima, i potencijalnim korisnicima. Forum u Madridu je centar inovacija i najnovijih rešenja, što ga čini idealnom pozornicom za predstavljanje naših vrhunskih HVAC proizvoda i uređaja za brigu o vazduhu.

    Iskoristili smo ovu sjajnu priliku da se povežemo sa predvodnicima industrije, radeći na partnerstvima i saradnjama koje mogu da doprinesu stalnom unapređivanju naših proizvoda. Osim toga, kontakt sa raznovrsnom publikom pruža nam vredne povratne informacije, i omogućuje nam da razumemo korisničke preferencije, kako bismo svoju ponudu prilagodili njihovim potrebama i željama.

    HVAC je definitivno jedan od ključnih sektora kada govorimo o održivosti, energetskoj efikasnosti i smanjenju karbonskog otiska, i zato nam je posebno drago što smo na ovom sajmu mogli da predstavimo svoja ekološki prihvatljiva rešenja, poput vazduh-voda toplotnih pumpi – kombinovanog sistema za grejanje, hlađenje i zagrevanje sanitarne vode.

    • Koji je sledeći cilj kojem Tesla teži?

    -Veoma smo zadovoljni činjenicom da Tesla nastavlja da raste i dostiže nove visine u poslovanju. Tesla je trenutno u fazi ekspanzije, i plan je da dostignemo status globalnog brenda do 2025. godine – što znači da želimo da budemo prisutni u svakoj zemlji na svetu.

    Težimo pravoj globalnoj prepoznatljivosti: svaki korak koji napravimo pažljivo je isplaniran tako da nam omogući rast, nova poslovna partnerstva, i proširenje asortimana, kako bismo nastavili da nudimo kvalitetne proizvode koji će biti univerzalno prepoznati. Cilj je izgradnja brenda koji ljudi biraju širom sveta.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE