Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Thomas Yoon, direktor novoosnovane poslovne jedinice za prodaju i marketing na novim tržištima

    Organizacione promene u kompaniji LG usmerene ka daljem razvoju

    Kompanija teži daljem rastu i promenama, kako bi korisnicima pružila nove vrednosti u okviru globalnog tržišta koje se transformiše velikom brzinom.

    Kompanija LG Electronics (LG) najavila je organizacione promene za još jedan korak napred ka ostvarivanju kompanijske Vizije budućnosti 2030. Promene se sprovode kako bi se ojačale organizacione sposobnosti i poslovna konkurentnost, u cilju transformacije kompanije za pametna rešenja za život, koja povezuju različite prostore i iskustva korisnika i dalje od kućnih uređaja.

    Najvažniji deo strategije predstavlja novoosnovana poslovna jedinica za prodaju i marketing za tržišta van Južne Koreje, koja će direktno izveštavati izvršnog direktora kompanije LG – William Choua. Kompaniju će voditi Thomas Yoon, bivši predsednik i direktor izvršnog odbora LG Electronics Severna Amerika.

    Poslovna jedinica za prodaju i marketing za tržišta van Južne Koreje imaće ključnu ulogu u ubrzanju promena i rasta poslovanja, kao i u jačanju globalnog brenda kompanije LG otkrivanjem i razvijanjem prilika za stvaranje vrednosti za korisnike. Nova kompanija će upravljati: inostranim prodajnim poslovnicama u Severnoj Americi, Evropi, Latinskoj Americi, Bliskom istoku i Aziji, te Globalnom marketinškom grupom; i grupom za direktnu prodaju potrošačima (D2C).

    Park Hyoung-sei, predsednik kompanije za kućne aparate, LG

    Park Hyoung-sei, predsednik kompanije za kućne aparate, LG

    Jačanje poslovnih snaga pri ispunjavanju strateški važnih poslovnih misija uključujući B2B segment, neće biti jedini zadatak novoosnovane poslovne jedinice. Jedan od glavnih ciljeva biće i pružanje podrške, što će podstaći kvalitativni rast svih drugih poslovnih jedinica, pomoći razvoj ekspertize za inostranu prodaju i ubrzati napredak poslovanja zasnovanog na platformi i inovativnih D2C poslovnih modela. Grupa za poslovanje u okviru prodaje potrošačima (D2C) preuzeće ulogu da proširi kontakte sa korisnicima jačanjem aktivnosti na internet prodavnici brenda (OBS) i digitalnim marketinškim sposobnostima zasnovanim na podacima korisnika.

    Kompanija LG nastaviće da agilno reaguje pri donošenju važnih poslovnih odluka i u komunikaciji, u okviru svake od četiri poslovne jedinice. Takođe, i dalje će nastojati da razvija originalne tehnologije u okviru svakog poslovnog sektora i podržava transformaciju kompanije.

    Poslovna jedinica za kućne aparate i rešenja za vazduh (H&A) će u okviru sektora za klime formirati odeljenje za prodaju inženjerskih usluga i servisa, kako bi poboljšala inženjerske sposobnosti i maksimizirala poslovni efekat sinergije kada je reč o grejanju, ventilaciji i klimatizaciji (HVAC), svom ključnom B2B poslovnom segmentu. Takođe, sektor za aparate i preparate za negu biće preraspoređeno iz poslovne jedinice za kućnu zabavu (HE) u HA poslovnu jedinicu, u cilju stvaranja sinergije sa postojećom, bogatom linijom proizvoda za domaćinstvo.

    Poslovna jedinica za kućnu zabavu (HE) nastaviće ubrzano da teži stvaranju imidža moćne kompanije za medije i zabavu. Kako bi ojačala webOS (operativni sistem za pametne televizore), grupa za razvoj webOS softvera direktno izveštavati predsednika kompanije za kućnu zabavu Park Hyoungsei-a. Takođe, biće formirano i novo odeljenje – eXtended Reality (XR), koje će biti povezano sa centralom.

    Park koji se od 2019. godine nalazi na čelu kompanije, unapređen je u znak priznanja za doprinose u razvoju portfolija kompanije, poboljšanju profitabilnosti premijum proizvoda i unapređenju webOS platforme, dok kompanija sve više učvršćuje svoju poziciju lidera na globalnom tržištu OLED televizora.

    Poslovna jedinica koja proizvodi komponente za vozila (VS) formiraće u okviru ovog sektora odeljenje za globalnu strategiju odnosa sa kupcima, u sklopu integrisane strategije upravljanja naručivanjem i direktnom prodajom. Cilj je ojačati marketinšku funkciju, radi ubrzanja rasta poslovanja.

    Kompanija za poslovna rešenja (BS) proširiće prodajne i poslovne operacije u glavnim regionima kao što su Severna Amerika, Evropa, Centralna Azija, Azija i Latinska Amerika. Ispostava u Indiji (B2B segment), biće unapređena u Odeljenje za poslovne operacije u Indiji (B2B), kako bi se održao kontinuirani rast na nivou cele zemlje.

    Sve izmene stupaju na snagu 1. decembra, a unapređenja prvog dana nove godine.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE