Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Probudi razgovor: ,,Kreativnost je jedna od lepših strana posla“ (VIDEO)

    Kafa ima jedinstvenu moć da nas okupi i natera da prevazilazimo barijere u komunikaciji. Zbog toga smo Međunarodni dan kafe obeležili u jedinstvenom konceptu Miele Experience centra sa prijateljima, učeći o kafi skoro sve što za par sati može da se nauči i pričajući o tome kako je i zašto nama kafa u životu važna.

    Teodora Bogdanović, glavna i odgovorna urednica magazina Elle, otkriva koja su pravila za dobru poslovnu komunikaciju, kako ona izgleda unutar kompanije i izvan nje, ali i kako priprema kolege za intervju ili javni nastup.

    Koja su, po vašem mišljenju, tri osnovna pravila za dobru poslovnu komunikaciju?

    ‒ Iz svog iskustva bih rekla da su to mudrost, strpljivost i razumevanje.

    Koliko se komunikacija ispred kompanije razlikuje od one unutar nje?

    ‒ Verujem da to zavisi od njene svrhe. Ipak, bilo da je komunikacija eksterna ili interna, smatram da je bitno da se krene od početne tačke, koja podrazumeva da, pre nego što predstavite kompaniju ili brend, imate na umu da predstavljate prvenstveno sebe. Naša kompanija sa svim svojim brendovima neguje iste vrednosti i spolja i unutra, ali sigurno da je komunikacija unutra prisnija. Meni, kao glavnoj i odgovornoj urednici brenda Elle, veoma je bitno da se svaki klijent ili saradnik koji sedne prekoputa mene oseti poštovano i uvaženo, ali isto tako mi je bitno da moja komunikacija sa svim unutrašnjim timovima bude harmonična, jer verujem da jedino kao takva može da rezultira uspesima.

    Teodora Bogdanović, glavna i odgovorna urednica magazina Elle

    Teodora Bogdanović, glavna i odgovorna urednica magazina Elle

    Kada pripremate kolege za neki intervju ili javni nastup, kako ih savetujete?

    ‒ Budući da važim za nekoga ko nema nikakav problem sa javnim nastupom, što smatram svojom velikom prednošću i vrlinom, mnogo kolega mi se obraća za savet. Mislim da je sigurnost u sebe, ono što govorite i dobro poznavanje materije o kojoj govorite – ključ za bilo kakvo javno obraćanje.

    Da li verujete u snagu direktne komunikacije i gde vidite njene najveće mane?

    ‒ U direktnoj komunikaciji ne vidim nijednu manu, budući da nju smatram najefikasnijim i najplodonosnijim vidom komunikacije, gde ne može doći ni do kakvih nesporazuma.

    Da li koristite neka iskustva i pravila iz privatnog života kada razgovarate sa kolegama?

    Kreativnost je jedna od lepših strana mog posla, a ona često podrazumeva da se u raznim projektima oslanjate na mnoge stvari koje doživite, osetite ili vidite oko sebe. Sa svojim timom i saradnicima često provodim najviše sati u toku dana, zbog čega je potpuno prirodno da delimo i neka privatna iskustva i stavove, ali je u poslovnom smislu za mene objektivnost jedna od bitnijih stavki.

    Smatrate li da novi kanali komunikacije otežavaju ili pomažu da se bolje razumemo?

    ‒ Po mom mišljenju, to uvek zavisi od toga na koji ih način i u koje svrhe koristite. Kao i sve ostalo, tako i „novi” kanali komunikacije imaju svoje prednosti i mane, samo je bitno na šta ste fokusirani i u kom pravcu želite da idete.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE