Kako je Tejlor Svift započela reformu POGREBNE INDUSTRIJE? (VIDEO)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tejlor Svift

    Kako je Tejlor Svift započela reformu POGREBNE INDUSTRIJE? (VIDEO)

    Tejlor Svift je jedna od najpoznatijih svetskih muzičkih zvezda, a od nedavno se u njen CV može staviti i da je učestvovala u razvijanju jedne male kompanije koja se bavi pogrebnim uslugama, ali i u reformi pogrebne industrije.

    Pitate se o čemu se radi?

    Priča počinje pre 20 godina kada je Skot Ginserg, preduzetnik, ušao u posao sa pogrebnim sanducima kao proizvođač i prodavac. Nakon što je pre osam godina odlučio da svoje poslovanje prebaci na Amazon, tražio je nekoga da mu pomogne da tu nameru ostvari.

    Kada je 2016. godine osnovao firmu pod imenom Titan, zajedno sa svojom suprugom pokušavao je da unapredi što više poslovanje. Ozbiljno su sa angažovanjem počeli tokom leta 2020. godine pokretanjem veb sajta i tradicionalnim digitalnim marketingom.

    Kako piše, u tom trenutku su počinjali od nule, iako su u poslu dve decenije. Počeli su da uplaćuju reklame na Guglu u vrednosti od 100 dolara dnevno, da prave sadržaj za sajt i mreže i da prave onlajn prodavnicu. Otvorili su i prvo skladište u iznajmljenom prostoru.

    tejlor svift

    Kovčeg (Unsplash)

    O svemu je, kao preduzetnik vodio računa, ali je i dalje imao posao sa punim radnim vremenom, što mu je otežavalo proces unapređivanja poslovanja sopstvenog biznisa.

    Izdvojile su ih cene, izbor, ali i…

    U procesu razvitka biznisa, shvatili su da, s obzirom na to da industrija pogrebnih kovčega i nije tako konkurentan prostor, imali su prilike da u velikoj meri zakupe Gugl reklame u toj oblasti. Kako ističe, izdvojilo ih je to što imaju širok izbor, niže cene od pogrebnih kuća.

    Ipak, teži deo procesa bila im je logistika dostave s obzirom na to da su u pitanju obimom veliki proizvodi, što zbog agencija za dostavu koje rade samo sa manjim predmetima, što zbog načina i bezbednosti dostave. Kako ističe, morali su da budu savršeni.

    U međuvremenu je morao, zajedno sa suprugom, da brine i vaspitava troje dece. Ipak, prošle godine odlučio je da napusti svoj posao i da se u potpunosti posveti biznisu.

    U tom trenutku imali su pet stalno zaposlenih u zemlji i četiri izvođača radova na Filipinima. Imali su tri magacina i nekoliko hiljada narudžbina. Tada je biznis zapravo počeo.

    Dalji korak im je bio business to business (B2B), pa su razvili saradanju sa drugima iz ove industrije, što je im je donelo dodatno posla.

    Kakve veze sa svim ovim ima Tejlor Svift?

    Iako je posao sa kovčezima krenuo da se razvija činjenica je da je o ovom biznisu vrlo teško pisati, govoriti itd. Tako da, koliko god posao raste, problem je način na koji ćete plasirati priču o posmrtnim kovčezima. Ova kompanija imala je sreću.

    Krajem oktobra na muzičkim platformama, između ostalog i na Jutjubu, izašao je spot Tejlor Svift koja u pesmi “Anti-hero” u jednom momentu izlazi iz mrtvačkog končega. Kako je jedna od zaposlenih u Titanu bila veliki fan Tejlor Svift, ona je sport pregledala, iz puke znatiželje i ljubavi prema izvođaču. Ispostavilo se da je prepoznala kovčeg i setila se da su nekada ranije upravo ovaj kovčeg prodali jednoj kompaniji. Pozvali su ih, i oni su potvrdili da jesu.

    “Bio je ovo uzbudljiv trenutak”, piše vlasnik i osnivač Titana Skot Ginserg.

    Kako kaže, nakon spota nisu videli veliki skok u prodaji, jer ljudima nisu potrebni kovčezi iz hira, ali su videli ogroman porast prometa. Tejlor Svift ima veliki broj pratilaca, a nekoliko njenih pratilaca objavljuje proizvode predstavljene u njenim video snimcima.

    Među njima našlao se i sanduk koji je napravila kompanija Titan,

    “Očekujemo da će to vremenom pomoći ne samo našem poslovanju već će pomoći i porodicama da se lakše odluče kada dođu u takvu situaciju. Tejlor to nije znala, ali kada je izašla iz kovčega u tom spotu, zaista je pomogla da se započne reforma industrije planiranja sahrana. Želimo da budemo u srcu te reforme”, rekao je osnivač Titatana.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot, Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE