Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tanja Vasojević, Why Not Agency: Kreativnost umesto konfekcije, emocije umesto trendova.

    Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

    Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

    Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa još jednom damom, a u pitanju je Tanja Vasojević, Chief Growth Officer, Why Not Agency.

    Šta je za Vas remek-delo?

    Sve što poseduje snažnu originalnost i autentičnost. Da zbog tih karakteristika ne ostajemo ravnodušni. Da utiče na sve(t) oko sebe, ostavljajući veliki trag. Da odoleva testu vremena, svim preprekama i izazovima na tom putu i daje pravac promenama. Ništa ne postaje automatski remek-delo. Kao i sam proces nastanka, traži vreme pre nego što pokaže svoj pun i pravi potencijal zbog kojeg ga zauvek volimo. Takvi ljudi su najveće remek-delo. Moja je sreća što poznajem nekolicinu, a svedočim i onima koji su na tom putu, i uz pažljivo razumevanje konteksta, sasvim izvesno da će to i postati. Na radost svima.

    Tanja Vasojević, Chief Growth Officer, Why Not Agency

    Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?

    Neke od najvećih marketinških i komunikacionih kampanja nisu samo ostvarile željene rezultate za konkretan biznis, već su uticale na to kako razmišljamo i komuniciramo, u šta verujemo, kako interagujemo jedni s drugima, koje su nam navike, kako izgledamo, šta je lepo, poželjno, kvalitetno itd… Mnoge su izdržale i test vremena. Deluje da postoji mogućnost da je reč o remek-delima.

    Tanja Vasojević, Chief Growth Officer, Why Not Agency

    Šta je potrebno za više od remek-dela?

    Nema potrebe.

    Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

    Kreativnost umesto konfekcije. Emocije umesto trendova. Hrabrost umesto igranja na sigurno. Integritet umesto izgovora.

     

    *Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

    Izvor: BIZLife

    Foto: Xiaomi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE