Tanja Vasojević, Why Not Agency: Kreativnost umesto konfekcije, emocije umesto trendova.
Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.
Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.
Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa još jednom damom, a u pitanju je Tanja Vasojević, Chief Growth Officer, Why Not Agency.
Šta je za Vas remek-delo?
Sve što poseduje snažnu originalnost i autentičnost. Da zbog tih karakteristika ne ostajemo ravnodušni. Da utiče na sve(t) oko sebe, ostavljajući veliki trag. Da odoleva testu vremena, svim preprekama i izazovima na tom putu i daje pravac promenama. Ništa ne postaje automatski remek-delo. Kao i sam proces nastanka, traži vreme pre nego što pokaže svoj pun i pravi potencijal zbog kojeg ga zauvek volimo. Takvi ljudi su najveće remek-delo. Moja je sreća što poznajem nekolicinu, a svedočim i onima koji su na tom putu, i uz pažljivo razumevanje konteksta, sasvim izvesno da će to i postati. Na radost svima.
Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?
Neke od najvećih marketinških i komunikacionih kampanja nisu samo ostvarile željene rezultate za konkretan biznis, već su uticale na to kako razmišljamo i komuniciramo, u šta verujemo, kako interagujemo jedni s drugima, koje su nam navike, kako izgledamo, šta je lepo, poželjno, kvalitetno itd… Mnoge su izdržale i test vremena. Deluje da postoji mogućnost da je reč o remek-delima.
Šta je potrebno za više od remek-dela?
Nema potrebe.
Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?
Kreativnost umesto konfekcije. Emocije umesto trendova. Hrabrost umesto igranja na sigurno. Integritet umesto izgovora.
*Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom
Izvor: BIZLife
Foto: Xiaomi