Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    poslovne knjige

    Tajne velikih lidera

    Kako izgleda plivati u vodama biznisa kao što su „Dizni” i „Netfliks” i kako su veliki lideri na čelu ovih kompanija uspostavili balans i kreirali svoj put kako bi stvorili neke od najvećih kompanija današnjice.

    Robert Ajger je CEO kompanije „Dizni”, koji je tokom svog 15-godišnjeg mandata izvršnog direktora proširio „Diznijev” spisak intelektualne svojine i njegovo prisustvo na međunarodnim tržištima. Nadgledao je kupovinu „Piksara” 2006. za 7,4 milijarde dolara, „Marvel entertejnmenta” 2009. za četiri milijarde dolara, „Lukasfilma” 2012. za 4,06 milijardi dolara i imovine „21st Century Foxa” 2019. za 71,3 milijarde dolara.

    Mark Randolf je prvi CEO suosnivač kompanije „Netfliks”. Kao suosnivač i osnivački izvršni direktor „Netfliksa” postavio je veliki deo temelja za uslugu koja je narasla na 150 miliona pretplatnika i iz temelja promenio način na koji svet doživljava medije.

    „Vožnja života” – knjiga Roberta Ajgera

    U knjizi „Vožnja života” Robert Ajger deli lekcije koje je naučio vodeći kompaniju „Dizni”, kao i njenih 200.000 zaposlenih, i istražuje principe koji su neophodni za pravog lidera i liderstvo. Ovo je knjiga o neumorivom istraživačkom porivu koji je vodio Ajgera celih 45 godina njegove karijere, od trenutka kada je počeo na najnižoj postojećoj poziciji na setu ABC-a. Takođe, reč je i o pažljivosti, poštovanju i poštenom odnosu prema novcu, a takav pristup mu je omogućio brojne projekte i partnerstva – od dubokog prijateljstva sa Stivom Džobsom do postojane ljubavi sa mitologijom „Ratova zvezda”.

    Vožnja života - Robert Ajger

    Vožnja života – Robert Ajger

    „To nikad neće upaliti” – knjiga Marka Randolfa

    „Netfliks” trenutno ima preko 215 miliona korisnika i 9500 zaposlenih, pa nam njegov uspeh izgleda vrlo očekivano, čak i neizbežno. Međutim, ova kompanija je u početku imala svega dva osnivača, mali tim i nevolje na svakom ćošku. Pred vama je jedna od najinspirativnijih priča, priča o usponu kompanije „Netfliks”, koja je zamalo postala kompanija za personalizovane šampone i daske za surfovanje.

    To nikad neće upaliti - Mark Randolf

    To nikad neće upaliti – Mark Randolf

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE