Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    TAJNA STILA: Šta nosi Amal Kluni

    Iako je karijeru gradila godinama i vodila slučajeve od međunarodnog značaja, Amal je pažnju javnosti dobila udajom za Džordža Klunija.

    Amal Kluni nosi titulu međunarodno priznate advokatice od besprekornog stila. Potiče iz obrazovane i imućne porodice. Diplomirala je pravo na Oksfordu i radila u prestižnim britanskim advokatskim firmama. Radila je i u Njujorku, a zatim se specijalizovala za slučajeve iz oblasti međunarodnog krivičnog prava, kao i ljudskih prava i slučajeva izručivanja.

    Za nju kažu da je “građanin sveta”, jer osim što radi na više kontinenata, tečno govori engleski, francuski i arapski. U poslu je „britka sablja“, bistra je, i ume sa ljudima.

    I dok Džordž i Amal Kluni izlaze iz aviona rame uz rame, on u pomalo izgužvanoj košulji i ležernim farmerkama, onda je na štiklama, i u haljini ili suknji na kojoj se apsolutno nema šta ispraviti.

    Amal Kluni je svoj prepoznatljiv stil „gradila“ godinama. Ništa na njoj nije slučajno, niti pogrešno. Malo šminke, i uvek isfenirana, bujna i duga kosa. Besprekorno skrojena odeća svetski poznatih kreatora, koju upotpunjuje „statement“ torba, i savršene cipele. Ako bi trebalo sve to opisati u jednoj reči, rekli bismo – skupo.

    Na venčanju je nosila haljinu koju je dizajnirao poznati kreator Oskar de la Renta, a ona je za mladu ručno ukrašena biserima i kristalima. Četvorodnevno venčanje Džordža Klunija i Amal Alamudin u Veneciji, koje je uključivalo raskošne koktel zabave, večere u hotelima sa 5 zvezdica i prijem pred samo venčanje, koštalo je oko 10 miliona evra.

    Dolce & Gabbana“, „Alexander McQueen“, „Stella McCartney“, „Gucci“, „Giambattista Valli“, „Chanel“, „Dior“, „Versace“… Skoro da ne postoji poznati brend ili kreator čiju odeću ili obuću nije nosila. Čini se da joj najbolje pristaju poslovne „kombinacije“ brenda „Bottega Veneta“. Retko kada izlazi iz palete klasičnih boja – crna, teget, krem i crvena. Osim kostima – suknja i sako, i haljina, neretko na posao nosi i široke pantalone. Time nimalo ne gubi na ženstvenosti, već utemeljuje stil poslovne žene.

    Nakit ne nosi često, a i kada nosi, onda brižljivo bira kako bi istakli njenu odeću.

    Amal je fan klasičnog i nenametljivog parfema „Something Blue“ Oskara de la Rente, koji sadrži cvetne i citrusne note.

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: Youtube/Printscreen

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE