Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sve boje Pantenola za Roze oktobar

    Oktobar je Međunarodni mesec borbe protiv raka dojke, a to je povod Galenikine kampanje „Sve boje Pantenola za Roze oktobar“.

    U pitanju je velika donatorska aktivnost kompanije Galenika, koja već treću godinu zaredom aktivno podržava borbu protiv raka dojke. Ove godine, donacija je namenjena Ženskom centru Milica za potrebe Nacionalnog centra za pružanje iskustvene podrške ženama obolelim od raka dojke i raka grlića materice.

    Ukoliko se pitate da li postoji način da i vi doprinesete kampanji i donirate, odgovor je – da, postoji!

    Tokom oktobra, od svakog prodatog Galenikinog Pantenol proizvoda, bilo da je u pitanju krema (roze Galenikin Pantenol), mast (crveni), rastvor (ljubičasti), oriblete (zeleni) ili pena (plavi Pantenol), kompanija Galenika izdvaja 20 dinara u donatorske svrhe, za Ženski centar Milica. Svaka kupovina se računa i svaki kupac Galenikinog Pantenol proizvoda tokom oktobra doprinosi donaciji.

    Podeli-Podseti-Proveri

    Aktivna podrška borbi protiv karcinoma dojke tema je koja zahteva informisanje i zajedništvo. Upravo iz tog razloga Galenika je organizovala događaje širom Srbije „Sve boje Pantenola za Roze oktobar“.

    Posle Beograda, Novog Sada i Kragujevca, Pantenol i predstavnici Ženskog centra Milica ponovo vas čekaju u glavnom gradu, ovoga puta u tržnom centru BIG Fashion, 23. oktobra, od 10.00 do 16.00.

    Uz slogan „Podeli-Podseti-Proveri“, posetioci će imati priliku da se kroz Razgovor sa Milicama edukuju o ključnim koracima za samopregled, promenama koje mogu nastati i načinima kako ih mogu uočiti, što će biti prezentovanoi na pokaznoj lutki.

    Takođe, svi koji posete Pantenol štand imaće priliku da kroz interaktivnu aktivaciju naprave selfi sa specijalno konstruisanim Pantenol leptirom i da podele putem svojih digitalnih kanala u cilju širenja svesti o važnosti borbe protiv raka dojke.

    I prevencija, i podrška

    Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, u Srbiji svake godine oko 4600 žena oboli od raka dojke, a 1600 izgubi bitku sa ovom bolešću. Galenikina kampanja „Sve boje Pantenola za Roze oktobar“ pokrenuta je upravo kako bi se na to skrenula pažnja, a istovremeno podigla svest o značaju prevencije, samopregleda i rane dijagnostike.

    S druge strane, prema istraživanju Ženskog centra Milica, sprovedenom ove godine kod 750 žena sa karcinomom dojke prosečne starosti od 45 godina, 22% pacijentkinja započinje lečenje bez određivanja bilogije tumora, 28% ide na zračnu terapiju u mesto udaljeno preko 100 kilometara od mesta stanovanja, 34% nije upoznato o svojim pravima tokom lečenja, dok se jedna trećina ispitanica izjasnilo da im je tokom i posle bolesti kvalitet života lošiji.

    Koliko je značajna prevencija, toliko je značajna i podrška obolelim ženama u njihovoj borbi. Nacionalni centar za pružanje iskustvene podrške ženama obolelim od raka dojke i raka grlića materice baviće se upravo ovim temama. Ovaj Nacionalni centar baviće se pitanjima uloge primarne zdravstvene zaštite za ranu dijagnostiku, blagovremenog početka lečenja, dostupnosti terapije u mestu stanovanja, informisanosti o pravima pacijentkinja, kao i kvalitetu njihovog života tokom lečenja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Sve boje Pantenola za Roze oktobar

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE