Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Svakog štedišu vidimo kao dobrog domaćina

    Za svoje postojeće i nove štediše pripremili smo čitav jedan set štednih proizvoda (standardna štednja; fleksibilna štednja; slojevita štednja i stepenasta štednja) koji su kreiriani tako da naš štediša može da napravi pravi izbor u odnosu na rok i iznos koji želi da oroči, valutu u kojoj želi da  štedi, kamatnu stopu koja mu odgovara i garantovanu raspoloživost uloga u svakom trenutku, kaže za BIZLife Periša Ivanović, pomoćnik pri Izvršnom odboru za poslove sa stanovništvom i MSP u AIK Banci.

    „Ovaj put, u nedelji štednje, imamo i jednu akcijsku ponudu koja traje do kraja ove godine. Radi se o jednom novom štednom proizvodu koji se zove FLEKSIBILNA OROČENA ŠTEDNJA U EVRIMA. Štediše su u prilici da oroče svoja sredstva po izboru na 12, 25 i 36 meseci uz mogućnost da u slučaju ako im zatrebaju pre dospeća oročenja, slobodno podignu sva sredstva, pri čemu za proteklo vreme dobijaju odgovarajuću kamatnu stopu koja je znatno veća od one na avista uloge. Uvek nastojimo da naši klijenti dobiju dobru uslugu i dobar proizvod, kao i da odnose razvijamo na dugi rok, jer zadovoljstvo naših klijenata vidimo kao meru našeg uspeha. Takođe, imamo i FLEKSIBILNU OROČENU ŠTEDNJU U DINARIMA na 12 meseci po veoma atraktivnoj kamatnoj stopi uz mogućnost povlačenja sredstava u svakom trenutku“, kaže Ivanović.

    Kako biste objasnili klijentu, koji sa ulice dođe u banku, zašto je vaša banka mesto gde treba da ostavi svoje novce na čuvanje?

     Danas nema potrebe više da ljudi drže novac u kući ili da ga bilo gde drugo odlažu. Svakog štedišu vidimo kao dobrog domaćina koji je jedan deo svog prihoda sačuvao i želi isti da poveri banci na upravljanje. Ovaj princip domaćinskog poslovanja i odnosa prema svojim klijentima je nešto na čemu mi svakodnevno istrajavamo kako bi postigli što bolje rezultate. Mi smo jedna od vodećih banaka u zemlji prema visini ukupne štednje. Klijentima nije teško da prepoznaju naš odnos prema njima i zapažene rezultate koje AIK Banka postiže dugi niz godina. Takođe, nije im teško da primete sve nove usluge i proizvode koje pripremamo za njih. Sve ovo im uliva posebno poverenje i sigurnost. Usled mnogobrojnih promena na bankarskom tržištu, AIK Banka je jedina srpska banka sa stabilnim poslovanjem od preko 40 godina, a to je je garancija njihovih štednih uloga.

    Koje pogodnosti imaju vaši klijenti?

     Ovo pitanje je nekada bolje postaviti našim klijentima da čujemo njih šta oni misle. U svakom slučaju, nastojimo da pratimo potrebe i očekivanja naših kijenata kako bi formirali odgovarajuću ponudu usluga i proizvoda koje sve više praktikujemo da isporučujemo preko savremenih kanala distribucije. Naši klijenti sve više prelaze na mBanking usluge, jer su u prilici da plaćaju bezgotovinski i beskontaktno račune preko telefona, prate svoje stanje na računu, vrše konverziju valute i još mnoge druge usluge koje su jedna vrsta životne potrebe. Sa druge strane, svi znamo da je vreme novac i zato uvek nastojimo da svoje kliente uslužimo što je brže moguće nudeći im uslugu i proizvod skrojene prema njihovim potrebama. Uz sve ovo, trudimo se da svaki naš odnos sa klijentom bude postavljen na osnovama fleksibilnosti i mogućnosti izbora. Jedan od takvih primera je pomenuta fleksibilna oročena štednja.

    Prošle godine AIK Banka je bila najprofitabilnija banka u zemlji. Šta možete da nam kažete generalno o poslovnim rezultatima Banke?

     Prethodna godina za AIK Banku je bila izuzetno uspešna. U okviru iste, Banka je ostvarila zapažene rezultate i sprovela izazovne i važne poslovne projekte. Banka se sa bilansnom sumom od 1,8 milijardi evra i depozitnim volumenom od preko 1,2 milijarde evra, svrstava medju najznačanije finansijske institucije na srpskom bankarskom tržištu.

    U toku 2017. godine realizovano je uvećanje bilansne sume od 18,8%, kao i porast neto kredita klijentima od 33%. Banka, sa jedne strane, raspolaže visokim iznosom likvidnih sredstava, dok sa druge strane ima kapitalnu osnovu od preko 0,5 milijardi evra, što pruža dodatnu stabilnost poslovanju. Analizom finansijskih pokazatelja i praćenjem tržištnih uslova u prethodnom periodu, možemo zaključiti da Banka ostvaruje značajnu profitabilnost, što se moglo videti tokom 2017. godine.

    Uz stabilne neto kamatne prihode, takodje je realizovan porast nekamatnih prihoda uz održavanje operativnih troškova na relativno niskom nivou čime Banka dodatno pokazuje svoju efikasnost.

    Izuzetno smo aktivni na polju razvoja digitalnih servisa, posebno u segmentu stanovništva I malih I srednjih preduzeća. Razvijena usluga elektronskog I mobilnog bankarstva obezbeđuje našim klijentima 24/7 pristup Banci i odgovor na njihove potrebe.

    Kroz dugogodišnje poslovanje, negujemo ugled pouzdane, stabilne I efikasne finansijske institucije, koja je potpuno posvećena velikom broju klijenata koji su nam poklonili poverenje I čiji smo aktivan partner u svakodnevnim poslovnim aktivnostima.

    Banka je, takođe, kroz ulaganja u slovenačku Gorenjsku banku, započela širenje poslovnih aktivnosti van tržišta Srbije, odnosno na tržište Evropske unije, u cilju jačanja, rasta I razvoja I u krajnjoj instanci stvaranja novih mogućnosti.

    Da li biste mogli sa nama da podelite neke planove za 2019. godinu?

    Mogu, naravno. Pre svega želimo da što više naših klijenata budu korisnici digitalnih servisa u koje sve više investiramo i koje sve više razvijamo.  Danas je praktično moguće sve bankarske transakcije obavljati preko mobilnog telefona, posebno one transakcije koje se tiču transfera i plaćanja. Drugo, pripremamo jedan novi pilot projekat ekspoziture u kojoj će naši klijenti biti u prilici da budu obučeni da koriste sve usluge mBankinga. Naši zaposleni će se sve više baviti prodajom, savetima i obukom klijenata, a sve manje klasičnim šalterskim poslovima koje izmeštamo na pomenute kanale distribucije. Na ovaj način ćemo se zaista još više približiti našim klijentima sa ciljem da što bolje sagledamo njihove potrebe i očekivanja. Cilj nam je da im pomognemo da reše svaki finansijski izazov ili problem pred kojim se nalaze. Treće, poput najnaprednijih banaka u svetu u planu nam je razvijanje tzv. otvorenog bankarstva (poslovnih platformi) i omogućavanja brojnih trećim stranama da uđu u partnerstvo sa Bankom, kako bi zajedno ponudili brojne druge napredne i korisne usluge našim postojećim i novim klijentima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Aik banka

    What's your reaction?

    Komentari

    • Miodrag

      Ovaj ne reče najvažnije. Kolika je kamata na štednju. Prodaje maglu. Ne bih govorio o vlasniku banke...

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE