Subotica platila 38 miliona dinara za promociju grada – Subotičanima
Grad Subotica, kao i njen gradonačelnik Stevan Bakić, platili su iz budžeta skoro 38 miliona dinara za promociju tog grada na lokalnim televizijama, naveo je portal Magločistač.
Na osnovu tri ugovora, Gradsko veće je YU Eco televiziji i Televiziji Subotica platilo po 13,5 miliona, dok je gradonačelnik preduzeću Snoma, odnosno Info kanalu, platio skoro 11 miliona dinara za svakodnevno emitovanje ukupno tri filma: Rekonstrukcija pruge Subotica – Segedin, Istorijat velikog jevrejskog groblja u Subotici i Istorijat starog kanala Jasibara, prenosi Magločistač.
Ove cifre se navode u godišnjim izveštajima Gradskog veća, odnosno gradonačelnika o javnim nabavkama na koje se ne primenjuje zakon, u delu kupovine vremena za televizijsko i radijsko emitovanje, odnosno za emitovanje programskih sadržaja, od pružaoca medijskih usluga.
Cifra koja je ugovorima dodeljena za ova tri medija je za nešto više od šest miliona dinara manja od ukupnog „medijskog kolača“, odnosno ukupne sume dodeljene prošle godine po konkursu za sufinansiranje medijskih projekataka subotičkim, i ne samo subotičkim medijima.
Dodaje se da nije prvi put da se subotičkim medijima za promociju grada dodeljuje novac iz subotičkog budžeta na ovakav način.
Naime, 2022. godine je bez konkursa, samo na osnovu tražene ponude, ugovorom između gradonačelnika ili Gradskog veća i pomenutih medija, iz budžeta potrošeno 30 miliona dinara, a u godini pre toga skoro 15 miliona.
Ovom temom se bavio i VOICE, a za ovaj portal su tada stručnjaci naveli da se ovakvom podelom javnih sredstava zapravo „unapređuju načini pražnjenja lokalnih budžeta za račun odabranih medija“.
Izvor: 021
Foto: Freepik