Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Aleksandar Nikolić, direktor marketinga ovog rastućeg domaćeg brenda 

    Priča o Tesla brendu koji osvaja svet

    Povodom predstavljanja Tesla uređaja na čuvenom MCE 2024 sajmu u Milanu, razgovarali smo sa Aleksandrom Nikolićem, direktorom marketinga ovog rastućeg domaćeg brenda 

    • Brend Tesla je nedavno bio među izlagačima na čuvenom MCE sajmu u Milanu. Recite nam nešto više o ovoj manifestaciji: zašto je ona važna, i koji Tesla uređaji su tamo predstavljeni?

    Mostra Convegno Expocomfort (MCE) je jedan od najvažnijih sajmova u HVAC industriji, i predstavlja ključnu tačku za brendove poput Tesle, koji aktivno proširuju svoju poslovnu mrežu u ovoj oblasti. On okuplja ključne igrače i poslovne stručnjake iz celog sveta, što za nas znači priliku da se povežemo sa potencijalnim partnerima, distributerima i investitorima. Želimo da budemo prisutni na svim relevantnim sajmovima, jer verujemo da je to ključno za dalji razvoj našeg brenda i uspeh na globalnom nivou.

    MCE pruža brendovima prostor da predstave svoje najnovije proizvode, tehnologije i rešenja. Mi smo to iskoristili kako bismo, osim primarnog programa rešenja za klimatizaciju i drugih HVAC uređaja, po prvi put predstavili koncept „Tehnologija inspirisana tobom“. To je naša vizija pametnog doma, u kojem su svi uređaji – od klima, preko bele tehnike i televizora, pa sve do malih kućnih aparata – povezani, i funkcionišu u cilju zadovoljenja personalizovanih potreba naših korisnika.

    Za potrebe nastupa na sajmu u Milanu spremili smo „pametni kutak“ koji je sve to ilustrovao, gde smo postavili naše ključne proizvode iz kategorije pametnih uređaja. Sve ove uređaje povezivala je Tesla Smart Things aplikacija.

    Jedan od veoma važnih aspekata MCE sajma odnosi se i na održivost i energetsku efikasnost, koje su kupcima sve bitnije. Mi se vodimo proaktivnim pristupom, koji uključuje neprestano poboljšanje energetske efikasnosti kroz implementaciju novih tehnologija, i prilagođavanje funkcionalnosti uređaja prema onome što žele naši korisnici.

    • Osim uređaja, na sajmu je veliku pažnju privukao i sam izgled Tesla štanda. Koja je ideja iza ovakvog dizajna?

    Dizajn i estetika štanda imaju ključnu ulogu u stvaranju prvog utiska i privlačenju pažnje posetilaca. S obzirom da je na sajmu prisutan veliki broj izlagača koji nude proizvode iz iste proizvodne grupe, vizuelno privlačan štand postaje naša karta za isticanje i osvajanje pažnje, i dalje uspostavljanje novih poslovnih kontakata.

    Specijalno za nastup u Milanu, osmislili smo štand u obliku savremenog doma, sa krovom i zidovima iz tri dela. To je bio „vizuelni magnet“ za posetioce. Nekonvencionalna konstrukcija isticala se u moru tradicionalnih štandova, što je privuklo poglede i podstaklo interakciju. Ovakav dizajn omogućio je i istaknutu poziciju HVAC uređaja, što je posetiocima olakšalo pristup informacijama, i doprinelo boljem razumevanju naše ponude.

    • MCE 2024 nije jedini internacionalni sajam na kojem je brend Tesla predstavio svoj asortiman – već ste bili na sličnim manifestacijama u Madridu, Berlinu… Koliko su sajmovi važni za brend poput Tesle? Da li možete da podelite planove za neke buduće nastupe?

    Tako je – osim sajma u Milanu ove godine, u prethodne dve godine ostvarili smo zapažene nastupe na svetski priznatim manifestacijama, poput C&R sajma klimatizacije u Madridu i renomiranog IFA sajma potrošačke elektronike u Berlinu.

    Cilj ovih nastupa prevashodno je ostvarivanje kontakata sa liderima iz industrije, kao i sklapanje partnerstava, te uspostavljanje saradnji koje bi mogle unaprediti naše proizvode u budućnosti. Interakcija sa raznolikom publikom pružila nam je dragocene povratne informacije, i omogućila da bolje razumemo želje i potrebe korisnika, kako bismo im prilagodili svoju ponudu.

    Ove godine, ponosni smo što ćemo ponoviti svoj nastup na prestižnom IFA sajmu. To će biti jubilarno, stoto izdanje ovog događaja. Spremamo zaista poseban nastup, iz kojeg će se videti naša posvećenost inovaciji, tehnološkom napretku i korisničkom iskustvu. Očekujemo da će ovogodišnji štand, sa našim najnovijim proizvodima i tehnološkim dostignućima, privući pažnju publike i medija iz celog sveta.

    • Na koji način pristupate strategiji internacionalne promocije?

    Verujem da je na današnjem, globalizovanom tržištu, internacionalna promocija brenda ključni faktor uspeha. Mi u Tesli se oslanjamo na princip „global-local“, što znači da težimo globalnoj prepoznatljivosti, uz istovremeno prilagođavanje lokalnim potrebama. Na godišnjem nivou sprovodimo brojne kampanje u više od 37 zemalja u kojima poslujemo, prilagođavajući ih specifičnim preferencijama lokalnih potrošača.

    Zanimljivo je istaći da podržavamo sportske klubove u raznim zemljama, poput KK Panathinaikos u Grčkoj i rukometnog kluba Bukurešt iz Rumunije. U saradnji s KK Panatinaikos, čiji smo partner već četvrtu godinu za redom, sproveli smo seriju programa i događaja s ciljem promocije zdravog načina života i sportskog, timskog duha. Ovo partnerstvo ne samo što naglašava našu posvećenost podršci sportskim zajednicama, već i ističe važnost zdravlja i dobrobiti na globalnom nivou.

    Sa druge strane, kroz našu podršku ženskom sportu, zajedno sa rukometnim klubom Bukurešt, pod sloganom „She’s got game!“ ističemo važnost jednakih prilika za žene u sportu. Osim toga, naša inicijativa obuhvata različite projekte i događaje koji promovišu ženski sport, podstičući devojčice i žene da se aktivno bave sportom i ostvare svoje sportske snove.


    Mi u Tesli se oslanjamo na princip „global-local“, što znači da težimo globalnoj prepoznatljivosti, uz istovremeno prilagođavanje lokalnim potrebama.


    • Živimo u vremenu koje je obeleženo velikim i brzim promenama, u skoro svim industrijama. Kako se Tesla prilagođava novim trendovima i promenama na tržištu?

    Odavno smo shvatili da je brzina prilagođavanja i uvođenja novih proizvoda od ogromnog značaja za naš brend. Zahvaljujući tome, sada imamo veliki spektar proizvoda, raspoređenih u pet glavnih kategorija: televizori, monitori i IT uređaji, kompletan asortiman bele tehnike, mali kućni aparati, te širok izbor klimatizacionih i toplotnih sistema.

    Uz sve to, Tesla nastavlja da širi svoj doseg i povećava prisustvo na tržištu. Aktivno radimo na novim proizvodima, pažljivo prateći trendove i predviđajući potrebe i želje naših korisnika. Smatramo da je uspeh na tržištu rezultat naše posvećenosti kvalitetu, i našeg pristupa koji se fokusira na korisničko iskustvo.

    Zahvaljujući upotrebi veštačke inteligencije, naši krajnji korisnici dobijaju pristup uputstvima i tutorijalima koji su prilagođeni njihovim potrebama. Umesto generičkih odgovora, pristupamo svakom korisniku individualno. Koristimo napredne AI alate za izradu tutorijala sa virtuelnim avatarima, što nam omogućuje da idemo u korak sa inovacijama i reagujemo još brže.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Tesla

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE