Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Stigla je APLIKACIJA za praćenje gradskog prevoza: Kako se koristi i šta nudi?

    Kako je gradonačelnik Beograda, Aleksandar Šapić juče i najavio aplikacija za praćenje gradskog prevoza „Beograd plus” i za plaćanje karata od danas je aktivna.

    Zahvaljujući ovoj aplikaciji omogućen je uvid u čitav sistem GSP-a, gde se nalaze vozila javnog prevoza i za koliko će minuta stići.

    „Zahvaljujući aplikaciji građani će javni prevoz moći da plate putem kreditne kartice, SMS-a ili naloga za plaćanje, ali i da imaju informaciju gde se nalazi svako vozilo, koliko stanica je udaljeno od njihove lokacije, te procenu za koliko minuta stiže. Aplikacija će imati i širu funkciju od jeseni kada će putem nje korisnici moći da imaju uvid i u ‘beogradsku karticu’, sa svim prednostima koje je Grad obezbedio za njih“, rekao je Šapić.

    Aleksandar Šapić (Beta)

    Aplikacija je zasad dostupna samo na android telefone na Google Play-u, ali ne i za iPhone na AppStoreu i Huawei na AppGalleryju.

    Treba voditi računa o tome da na Google Play postoje dve aplikacije pod nazivom „Beograd plus“. Izdavač zvanične aplikacije je „Bus logic“ i ima ikonicu sa grbom Grada Beograda, ispod kog ćirilicom piše „Beograd +plus“.

    1. Registracija

    Da biste koristili aplikaciju, morate se prvo registrovati. Možete otvoriti nov nalog, ili se prijaviti preko svog Google naloga. Da biste se registrovali, morate da prihvatite politiku privatnosti i uslove korišćenja. Međutim kada izaberete da ih pričitate, piše da nisu definisani.

    2. Plaćanja karte

    Kada se prijavite, javni prevoz možete platiti klikom na polje „kupi kartu“. Biće vam ponuđene vremenske i dnevne karte, karte za sedam i 30 dana, godišnje karte, dok za karte za povlašćene kategorije stoji da će biti uskoro dostupne.

    Kada odaberete željenu kartu, kliknete polje „plaćanje“ i aplikacija će vam ponuditi da uslugu javnog prevoza platite E-nalogom, platnom karticom ili SMS porukom. Odaberite željeni način plaćanja i pratite dalje instrukcije.

    Po zavšetku procesa, stići će vam potvrda o plaćenoj karti.

    GSP aplikacija (Google Play Screenshot)

    3. Praćenje vozila

    Aplikacija pruža i informacije gde se svako vozilo nalazi, koliko je stanica udaljeno od njihove lokacije, kao i procenu za koliko minuta stiže.

    Dovoljno je da u polje „pretraga stanica“ unesete naziv ili broj stajališta koji su istaknuti na svakoj stanici javnog prevoza u gradu. Aplikacija će vam zatim izlistati sva vozila koja idu ka željenom stajalištu i procenu za koliko minuta bi trebalo da stignu.

    Stajališta koja često koristite možete označiti kao omiljena, klikom na ikonicu u obliku srca.

    4. Prijava nepravilnosti

    Klikom na ikonicu fotoaparata u gornjem desnom uglu možete prijaviti nepravilnosti u gradskom prevozu. Uz opis nepravilnosti možete dodati i fotografiju, a ponuđena su vam i polja u koja možete uneti registarski i garažni broj vozila.

    Još 150 kontrolora

    Gradonačelnik je najavio da će od sutra na 318 kioska građani moći da kupe papirnu kartu, od toga će 250 kioska biti na stajalištima, a 68 na najprometnijim mestima u centru grada.

    „U roku od desetak dana na svakom kiosku biće zalepljena nalepnica sa informacijom da se na njemu može kupiti karta za prevoz. Očekujemo da će do kraja leta papirne karte moći da se kupe na oko 500 mesta. To će biti sasvim dovoljno za sve one koji ne žele da koriste sistem SMS-a, koji se za ovih mesec i po dana pokazao kao sistem koji su svi prihvatili i koji funkcioniše besprekorno. Dobili smo pozitivnu reakciju od mnogih firmi jer je sada to mnogo efikasnije“, istakao je prvi čovek prestonice.

    Aleksandar Šapić (Beta)

    On je naveo da će do kraja ove nedelje biti primljeno 150 kontrolora, kako je i obećano, pre svega onih koji su krivicom Kentkarta ostali bez posla, te da oni neće vršiti samo kontrolu karata već i kontrolu vozila.

    „Upravo sam završio sastanak sa svim privatnim prevoznicima koje sam informisao o nekim novim pravilima koje će, nadam se, ukalkulisati u svoj sistem funkcionisanja, jer ukoliko to ne budu uradili, biće kažnjavani. To su, pre svega, čistoća vozila unutra i spolja, kao i sistem klimatizacije koji mora uvek da radi kada to iziskuje temperatura vazduha. Takođe, vozila neće smeti da napuštaju svoju rutu koja im je predodređena za taj dan. Mnogi od njih su to zloupotrebili za ovih mesec i po dana kada nismo imali sistem praćenja i time pokazali koliko im je stalo do Beograđana“, istakao je gradonačelnik.

    4 aplikacije za praćenje GRADSKOG PREVOZA u Beogradu

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE