Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    maraton

    Novi urednik BIZLife Magazina Stefan Tošović: BIZLife je luksuzni nišni brend

    Ruka ruci

    Zdravi bili! Ja sam Stefan Tošović, ljudsko biće od 34 godine. Odsad ću vam mahati s uvodne strane magazina BIZLife. Neki to zovu – urednik.

    Ovde sam da bismo ga modernizovali. Da bismo časopis pojednostavili, konkretizovali, očistili i ubrzali. I vizuelno, i tekstualno, i konceptualno. Pošto ću biti domaćin u kući BIZLifea, znajte da su vam njena vrata širom otvorena. Ima mesta za sve, prostrano je, koža, klima, drvo, kamin, frižider je krcat, imamo poslugu, sve moguće telekomunikacione uređaje i gedžete, pet friendly smo, bazen, sauna – sve „u fulu”. Jedini uslov je da budete pristojni, ništa više. Ako počnete da galamite a ne poznajemo se, zamoliću vas da je napustite. Lepše je s kulturom nego „kulturo, eve me”. Takođe, otvoreni smo da čujemo šta nam u kući nedostaje – slobodno nam recite. Potrudićemo se da sve nabavimo kada naredni put dođete.

    Sada, kada smo to rešili i pružili ruke, možemo o (mom) biznisu. Prvi novac zaradio sam kao sportski stipendista, klinac, u karateu. Tokom studija točio sam pivo u pabovima i na rejv žurkama. Kao apsolvent Fakulteta političkih nauka, uspeo sam da dobijem neku siću za intervju sa slikarom Živkom Đakom. Od tada zarađujem u kreativnoj industriji.

    Uređivao sam licencirane inostrane magazine. Pišem, snimam, produciram, smišljam i gledam da moj posao nikoga ne povredi ili učini nesrećnim, naprotiv. U konsultaciji sa Guglom, verovatno možete saznati još nešto iz moje profesionalne biografije. Samo sam hteo da se predstavim, red je.

    O biznisu planiram da učim od vas, o tome ne znam mnogo. Zanima me kako „pravite” novac, koje su vaše taktike, jeste li imali više sreće ili pameti; kako vam izgleda dan, sa kim pijete kafu, da li ćete svoju decu slati na inostrane koledže; gde se usavršavate, kako birate saradnike i šta mislite – kuda ide ovaj svet. U jedno sam dosta siguran – biznis je način života. Hajde onda da vidimo kakvog života… Pružam ruku do sledećeg viđenja.

    U piku

    Februarski broj magazina BIZLife posvećen je Real Estate biznisu. Saznao sam u koje nekretnine je pametno ulagati, na koji način se hotelski biznis „čupa” iz korone i koje su građevinske tendencije u gradovima, a koje na planinama.

    Novi BIZLife otvara zavesu projekta Najkolega, gde ste glasali za svoje omiljene poslovne saborce i otkrili šta se dešava iza paravana korporativne svakodnevice. Kada god počinjem neki novi medijski projekat, u pomoć pozovem glumca Petra Strugara. Sad se još i namestilo da je u piku zbog uloge u filmu „Zlatni dečko”. On vam daje dobre predloge kako da nahranite dušu, jer ako je ona puna, novčanik može i da čeka.

    Novi urednik BIZLife Magazina – Stefan Tošović

    Stefan ima decenijsko iskustvo rada u različitim print, web i TV redakcijama. Uređivao je licencirane inostrane magazine, a prepoznatljiv je po brendu Akcijanje. Njegovu kratku biografiju možete pogledati OVDE.

    „Okušao sam se u različitim sferama novinarstva, a najmanje u ekonomiji i biznisu. U tom smislu mi je ovo izazov, da vidim kako diše biznis svet, naučim nešto novo i probam to da prenesem zajedno sa svojim BIZLife timom koji je pismen, talentovan i ohrabrujuć“, govori Tošović (34).

    Njegova vizija je da BIZLife osnaži autorskim sadržajem i reportažnim pristupom temama.

    „Verujem da ovaj magazin treba da bude interesantan osvešćenim čitaocima i premijum oglašivačima. Vidim ga kao luksuzni nišni brend, što držim da je jedini ispravan način održivosti print izdanja“, smatra.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Petar Đorđević

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE