Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta se krije iza parova koji stalno nešto kače na Fejsbuk?

    Verovatno ne želite da znate nadimak koji je devojka iz vaše srednje škole dala svom novom dečku, kao što ne želite da znate ni kakvo joj je cveće kupio prošle nedelje, ili šta su jeli za godišnjicu, ili da je, na kraju, najbolji dečko ikada. Sigurno da postoje druge, vrednije stvari koje bi trebalo da zauzmu primat, umesto što znate da vam je poznanica „najsrećnija devojka na svetu“.

    Ali, vrlo verovatno je ste prisiljeni da znate sve ove stvari, jer proveravate svoj Fejsbuk profil.  Ispostavilo se da ova društvena mreža zna dosta o životima svojih korisnika – zna kada su se zaljubili i kada su izašli iz veze. Ali, ono što se dešava između, ima puno veze sa samopouzdanjem ljudi u vezi. Novo istraživanje Abrajt koledža je pokazalo da ljudi čije je samopozdanje direktno vezano sa jačinom njihove romantične veze više koriste društvene mreže da bi pokazivali svoju sreću.

    Istraživači su ispitivali malu grupu volontera u vezama koje traju od jedne do 30 godina o tome koliko su srećni u vezi i o njihovim navikama kada je Fejsbuk u pitanju uključujući i koliko često postavljaju zajedničke slike i koliko su aktivni na profilima svojih partnera. Odvojeno su radili test ličnosti.

    Logično, ima smisla da ljudi sa manjkom samopouzdanja, društvenom anksioznošću imaju veću potrebu za deljenjem slika na društvenim mrežama jer time traže dopadanje okoline koje dobijaju lajkovima.

    Introvertniji češće koriste Fejsbuk kako bi se hvalili o sopstvenoj vezi i da bi pratili partnerovu aktivnost, iako su prošla istraživanja pokazala da su ekstroverti ti koji su najaktivniji na Fejsbuku i da imaju veću mrežu prijatelja. Jedan mogući razlog za ovo je da ekstroverti jednostavno dele lične informacije u četiri oka.

    Iako su prethodne studije pokazale da pojedinci koji ostavljaju suviše informacija na Fejsbuku samo žele da se uklope u društvo, isti princip se nije mogao primeniti na parove u najnovijoj studiji. Naime, oni koji su delili više informacija o svojoj vezi su obično bili zadovoljniji svojim romantičnim statusom.

    Mnogi koji gledaju slike svojih prijatelja i njihovih boljih polovina će možda reći: „Ovo je isfolirano“, i biće veoma iznenađeni kada pročitaju ovaj članak.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: Ana M.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE