Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta se desi kada podržite nestvarno dobru ideju?

    Da li je od dobro poznatog bakinog recepta za krofne moguće razviti ozbiljan biznis? Kompanija Mercator-S u okviru koje posluju IDEA prodavnice, Roda marketi i Mercator hipermarketi je mesto na kome ćete naći najviše kvalitetnih, autentičnih domaćih proizvoda sa žigom Čuvarkuća, iz asortimana brenda Ukusi moga kraja, ili nekog od ostalih 13 000 proizvoda domaćih proizvođača.

    Sada, posebno mesto na policama već proslavljene IDEA pekare dobile su i nestvarno dobre krofne. Zašto su one važne?

    Na prvom mestu zbog toga što su nestvarno dobre i to u svih 10 ukusa, a onda i zbog toga što je ideja za kampanju koja je osvojila online i offline medije potekla od Anđele Pavlović, saradnik na projektima u kompaniji Mercator-S. Ona je svoju ideju podelila sa kolegama, a šta se onda desilo ostaje da pročitate u nastavku…

    Anđela Pavlović

    • Po svemu sudeći, krofne su jedna od najpopularnijih poslastica. Tu su i brojne priče i legende o njihovom nastanku, i kasnijoj promeni, a sada imamo nove igrače na ovom slatkom terenu. Možeš li nam reći o kojim krofnama je reč i po čemu se razlikuju od ostalih?

    Domaće ili bakine krofne često nas podsećaju na divne trenutke u detinjstvu. Neke bude uspomenu na zanimljiva letovanja sa porodicom, kao što su one posute šećerom, koje možemo kupiti na svakoj plaži. Međutim, naše Nestvarno dobre krofne potpun su preokret u svetu krofni. Ove krofne su sasvim drugačije od onih koje viđamo na policama pekara ili na štandovima slatkiša. Svako može pronaći svoj omiljeni ukus, bilo da se radi o mladim, urbanim i kreativnim ljudima ili pak onima koji vole klasiku i dobra stara vremena. Ono što definitivno svako dobija u krofni koju je odabrao je vrhunski kvalitet domaćeg proizvoda.

    krofne

    Naše krofne su idealne za svaku priliku. Kada ste raspoloženi za voćne čarolije, ili možda više za prefinjeni ukus lešnika, kokosa ili bogati nadev od kakaa. Ova jedinstvena kampanja zahtevala je i posebne kutije za pakovanje 4 ili 6 krofni, koje ćete izabrati za vas i vaše voljene. A dok ne stignete do željene destinacije, one će ostati sveže i lepe, baš kao u trenutku kada ste poželeli da ih pojedete.

    • Projekat i čitava kampanja pokazali su se i te kako uspešnim. Mercator-S je izuzetno veliki kolektiv i sigurni smo da nije mala stvar kada se nečija ideja pretvori u kampanju koja je pokrenula ne samo sve zaposlene već i javnost. Da li je bilo teško i čija podrška ti je najviše značila?

    Izazov je ono što svaki mlad saradnik u velikoj korporaciji, kao što je Mercator S, priželjkuje da ima. Čitav proces jednog projekta, od ideje preko milion malih koraka koji zahtevaju puno discipline i koncentracije, pa do realizacije, bio je zadatak koji sam sa puno energije i entuzijazma prihvatila. Kada imate maštu, volju i ljubav prema onome što radite i stvarate, ništa vam ne pada teško. Marketing svakako i zahteva kreativnost, inovativnost i da ste, kako se inače kaže, stalno na lopti. S obzirom da kampanja za krofne ima veoma primetan odjek među našim potrošačima, ali i među mojim kolegama u kompaniji, malo je reći da sam zadovoljna što sam deo ovog projekta. Naravno, uspeh ne bi bio moguć bez celog tima.

     

     

    Svi članovi tima, koji su vredno radili na svim poljima, pokazali su da bez njih projekat ne bi mogao da postane stvarnost i postigne tako neobično, da ne kažem nestvarno dobar uspeh.

    • Otkuda ideja za naziv nestvarno dobre krofne i šta to one novo donose ljubiteljima krofni?

    Naime, brend IDEA je deo kompanije Mercator-S i predstavlja naš najrasprostranjeniji lanac maloprodajnih objekata, pored Roda marketa i Mercator hipermarketa.

    Želja je bila da ljubitelji krofni imaju priliku da sada u svakoj IDEA prodavnici mogu da odaberu svoj omiljeni ukus i kupe krofnu.

    Važno nam je da istaknemo koliko su te krofne zapravo nestvarno dobre, ali i da pošaljemo poruku da su idealne za svaku voljenu osobu, koju želimo da iznenadimo, i za svaku priliku. Dakle, ljubiteljima krofni donosimo nove, raznovrsne ukuse u kojima mogu da uživaju i sami, ali i u društvu. Uživanje će biti duplo lepše kada ove krofne podelite sa bliskim i dragim ljudima.

    • Sada iz ovog ugla, šta biste preporučili mladim ljudima koji su na početku svojih karijera? Kako da i oni dobiju priliku za svojih pet minuta, koji će trajati mnogo duže?

    Kada radite svoj posao posvećeno i redovno, kada ste znatiželjni i imate veliku volju za učenjem, sa dozom ljubavi, možete i te kako biti uspešni u tome i dobiti priliku da još više napredujete i usavršavate svoje ideje i veštine.

    Na primer, ja se vodim time da sve što radim, radim kako bih svoja znanja unapredila, ali i kako bih doprinela uspehu i boljem razvoju svog tima, sa kojim svakodnevno radim. Drago mi je što je tako velika kompanija u kojoj radim prepoznala kvalitet mojih ideja i pružila mi šansu da podignem jedan ovako sjajan projekat na noge, a po kome me i moje kolege prepoznaju sada.

    • I za kraj, šta su za tebe nestvarno dobre krofne?

    Pre svega, Nestvarno dobre IDEA krofne su projekat na koji sam jako ponosna. Doza inovativnosti koju je ovaj projekat zahtevao od mene mi je inspiracija i motivacija za svaki naredni projekat, jer verujem da će svaki biti isto tako uspešan. Pored toga, tu je i složenost same produkcije i egzekucije svakog detalja, sa željom da svaki naš kupac ima sjajno iskustvo u odabiru i kupovini ovih krofni. Popularnost i uživanje u krofnama, pružilo nam je motivaciju, gde smo želeli da se još više posvetimo kampanji i dodamo nestvarno dobru čar čitavoj priči. Radili smo spot za televiziju, sjajne reels videe za instagram mrežu, jer projekat nestvarno dobre krofne i zaslužuju nestvarno dobru kampanju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Mercator-S

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE