Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Srpska IT kompanija drugu godinu zaredom dobija prestižno sponzorstvo Microsoft Azure servisa

    U periodu svetske pandemije cloud servisi postaju interesantniji svim kompanijama, nevezano od veličine, industrije u kojoj posluju ili specifičnosti. Kompanije koje nisu do tad, brzo su morale digitalno da se transformišu. One koje već jesu, morale su još da unaprede poslovanje fokusirajući se na suštinu svog poslovanja, a tražeći pouzdane partnere koji im mogu pomoći u ostalim procesima.

    Intelisale je srpska IT kompanija koja je razvila sopstveni proizvod koji koriste kompanije širom sveta već godinama. Ova kompanija pruža korisnicima sve što je potrebno za preoblikovanje svoje prodajne strategije i digitalizaciju poslovanja.

    Već drugu godinu zaredom su prepoznati od svetskog giganta Microsoft-a kao njihov partner jer, između ostalih neophodnih uslova, uspešno koriste, ali i integrišu svojim klijentima Microsoft servise.

    U razgovoru sa Milanom Smiljanićem, koji je CTO Intelisale-a, želeli smo da saznamo nešto više o ovom partnerstvu i sponzorstvu koje su dobili, kako zaposleni gledaju na taj uspeh i šta sponzorstvo donosi njihovim klijentima:

    • Kako se postaje Microsoft startup partner  – kako se aplicira, ko dobija status partnera, kako se može dobiti sponzorstvo?

    Samom sponzorstvu i ovom impresivnom paketu koji smo mi dobili mora da prethodi partnerstvo sa Microsoft-om, jer je sponzorstvo „invite only“, tj. limitirano je na određene klijente koje odabere Microsoft. Nakon poziva sledi niz selekcionih intervjua i potrebne propratne dokumentacije čime se predstavljaju proizvodi i usluge kompanije, klijenti, ali i sve specifičnosti vezane za arhitekturu proizvoda, programske jezike, developerske timove. Podržavaju kompanije koje se izdvajaju u ovim segmentima i imaju veliki potencijal za dalji rast.

    • Šta podrazumeva sponzorstvo?

    Za našu kompaniju, sponzorstvo podrazumeva skoro neograničen budžet na Azure cloud servisu, na ograničen vremenski period. To znači da nam pruža mogućnost da za svakog klijenta napravimo najbolju podršku i sistem koji će za njih biti najadekvatniji, a u isto vreme da mi imamo maksimalno optimizovan proces.

    To znači da pored budžeta za korišćenje cloud-a, niz usluga i proizvoda su dostupni za probu, korišćenje ili za naše klijente. Ono što je možda najznačajnije, dobija se ceo tim podrške ali i stručnjaka koji su nam uvek dostupni za konsultovanje ili usmeravanje kada imamo neke dileme i želje za unapređenjem. Ovo je sjajno, jer mi gledamo na to kao da je Intelisale tim značajno proširen i sa znanjem tima iz Microsoft-a! Klijenti ovo prepoznaju jer smo često mi ti koji u svom domenu iniciramo promene i unapređenja za njih, a koja dovode do njihovih boljih rezultata.

    • Šta je Intelisale dobio ovim partnerstvom?

    Dobili smo mogućnost da još više učimo i razvijamo se, kako bismo našim klijentima pružili još bolju platformu ali i uslugu. To znači da smo mogli da probamo i istražimo različite setupe naših aplikacija, odnosno različite arhitekture naših aplikacija koje inače ne bismo mogli, tj. troškovi bi za to bili izuzetno visoki.  

    U ovoj saradnji smo jednom istražili da prebacimo celu infrastrukturu na Azure za jednog velikog klijenta. Tadašnjom postavkom aplikacija, sa prebacivanjem na Azure naši klijenti imali bi preveliki mesečni trosak, pa smo od konsultanata dobili savete kako poboljštanjem naše arhitekture ove troškove svedemo na minimum. Obzirom da se ovo dešava dok koristimo sponzorstvo i imamo dedikovanu osobu koja nas prati i savetuje, za nas je to bio odličan „case“ iz koga smo dosta naučili za ubuduće. Dodatno, umesto nekih naših aplikacija krenuli smo da koristimo Azure funkcionalnosti koje su zamenile naše aplikacije, pa je optimizovan i razvoj tih apllikacija.

    Smanjeno je naše utrošeno vreme, cene, fokus je mogao biti prebačen na naše klijente tj. na naš „core“ biznis. Te funkcionalnosti koje smo rado preuzeli se koriste širom sveta, vrlo standardizovane i odlično se uklapaju u potrebe naših klijenata!

    • Kakav je konkretan benefit za klijente?

    Pored same omni-channel platforme koju pružamo našim klijentima, oni više ne moraju da brinu o računarima u firmi, tj. ne moraju da brinu gde će da se postavi naša aplikacija, već dobijaju ključ u ruke (tzv. Saas). U suprotnom, klijenti bi za korišćenje naše aplikacije morali da imaju određeni broj računara, server, pa dalje i odvojene prostorije, sistem za hlađenje, internet i sve što ide uz to. Pored toga, nema potrebe za internim IT sektorom, ili se taj sektor znatno umanjuje. Dodatno, naši klijenti dobijaju bolje uslove u smislu povoljnijih licenci.

    Azure cloud tehnologija i mi kao partner sa obe strane, zaista optimizujemo ceo proces, činimo ga lakšim i povoljnijim za naše klijente.

    ***Pored osnaživanja, transformisanja i direktnog poboljšanja rezultata pre svega prodajnih timova, Intelisale omni-channel platforma će uskladiti i cenovnu strategiju, korisničku podršku, operacije, IT, marketing i finansije, i time uticati na rezultate čitave organizacije. Namenjena je svim kompanijama koji se bave prodajom, pospešivanjem prodaje i distribucijom, jer je najbolje rešenje za prodavce na terenu, prodavce preko telefona, ili u prodavnici. Pored direktne prodaje, ovaj alat značajno unapređuje procese odlučivanja, što ga čini vrlo korisnim i top menadžmentu kompanije. Za više informacija posetite www.intelisale.com .

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE