Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

[contact-form-7 id="375525"]
Bogataši, kokteli

Specijalna pića kao statusni simbol: Koja pića naručuju bogataši?

Iako su cene koktela širom sveta u porastu, to nije sprečilo da specijalna pića, poput martinija od 40 dolara, postanu nova vrsta statusnog simbola. 

Da bi otkrio šta konzumiraju bogataši, Business Insider je obišao vrhunske restorane, barove i ketering kompanije koje trenutno posećuje viša klasa.

Ekstremno popularni su kokteli kod kojih je ukus alkohola dominantan

Tajler Ledbeter, menadžer bara za TH/RST Hospitality Group, rekao je za BI da je jedan od glavnih trendova među njegovim najvećim potrošačima koktel koji ima izražen ukus alkohola.

Popularni primeri uključuju staromodne martinije i negronije – ali nadograđene vrhunskim alkoholnim pićima.

„Ova žestoka pića su malo skuplja jer imaju toliko složen ukus, a u koktelu, ukus alkohola dolazi do izražaja više od voćnog poput margarite“, rekao je on.

Menadžer bara je istakao Macallan single-malt Scotch viski, Blanton’s bourbon viski i Don Julio 1942 tekilu kao pića na koja treba obratiti pažnju.

Kokteli, bogataši

Kokteli, bogataši (Freepik)

Jedna čašica viskija

Karlos Ruiz, barmen i miksolog u Le Malt Imperiale, rekao je da se mnogi posetioci u njegovom privatnom klubu za ručavanje u Njujorku odlučuju za jednu čašiću alkohola.

On je za BI rekao da su Pappy Van Winkle burbon (viski) i Macallan 25 popularni artikli sa najvišom cenom koji koštaju 200, odnosno 400 dolara.

Viski, bogataši

Viski, bogataši (Freepik)

Espreso martini je popularan sa razlogom

Hejli Najt, direktorka pića u Felix Cocktail et Cuisine, rekla je da su espreso martini osvojili i zadržali svoj status trendi koktela sa potpisom za bogate kupce.

„Njegova prilagodljivost različitim okruženjima i vremenskim periodima doprinosi njegovoj privlačnosti. Kofein je takođe privlačan u društvenim situacijama, poput večernjih događaja, tokom kojih treba da ostanete energični“, rekla je za BI.

Klasični kokteli sa luksuznim dodacima postaju omiljeni

Wil Kriebl, glavni barmen u Chelsea Living Room-u u NYC, rekao je da služi mnogo suvih martini koktela sa maslinama prekrivenim plavim sirom. Neki gosti čak se odluče da priušte dodatak – kavijar.

Rekao je da izlazak na piće nije samo aktivnost, to je iskustvo – i ljudi žele da budu impresionirani novim kombinacijama.
Piće, bogataši

Piće, bogataši (FreepiK)

Kavijar je postao popularan ukras za piće – za one koji to mogu da priušte

Hektor Maneiro, barmen u Only Love Strangers u Njujorku, rekao je za BI da je kavijar postao vrhunski ukras za koktele.

„Za bogate, to je način da pokažu svoj istančan ukus i uvažavanje finijih stvari u životu“, rekao je on. Ali takođe može dobro da se upari sa nekim vrstama alkohola.

„Koristimo klasični Ossetra kavijar za naš martini zbog njegovog delikatnog ukusa orašastih plodova i teksture putera, koja savršeno dopunjuje čiste ukuse džina ili votke“, rekao je Maneiro za BI.

Kvalitetna porcija Ossetra kavijara od 28 grama obično košta najmanje 100 dolara. Međutim, kada bar pokriva početni trošak i koristi kavijar kao ukras za piće, gosti mogu da uživaju u tom specijalitetu za mnogo manju cenu.

Pića sa kvalitetnim sastojcima lokalnog porekla su veoma tražena

Nanci Paragu Barklej, partner i potpredsednik za odnose s klijentima u Paula LeDuc Fine Catering & Events, rekla je da je imala više bogatih klijenata koji su tražili pića od farme do stola koja uključuju sveže bilje i lokalne proizvode.

„Uključivanje sezonskih sastojaka nudi svežije, prepoznatljivije ukuse u poređenju sa alternativama masovne proizvodnje, što ovo čini zanatskim iskustvom“, rekla je ona za BI.

Parragu Barkli je dodala da je ovaj pokret ka lokalnim, svežim sastojcima deo većeg trenda i smene generacija. Generacija Z, koja se ponekad naziva i održiva generacija, zahtevala je više pažnje za brige o životnoj sredini poslednjih godina, a to se proteže i na industriju pića.

Odabir koktela napravljenih od lokalnih sastojaka može pomoći u smanjenju emisije ugljenika jer ne moraju da se isporučuju tako daleko.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE