Louiss Vuitton, slogani

Kako izgleda kada brendovi imaju ISKRENE slogane? LV je verovatno lažnjak (FOTO)

Slogani kompanija su pažljivo osmišljavani, ali ne dobijate često one koji su iskreni. Retko oslikavaju brend onakav kakav jeste u suštini. Međutim, neki su ipak imali hrabrosti da se prikažu onako kako misle da ih ljude vide.

Iskrenost je uvek na ceni, čime su se vodile pojedine kompanije, iako je u potpunom sukobu sa marketingom. One su otišle toliko daleko da su na reklami istakle svoje mane i šalile se na svoj račun.

Njihov potez može da se okarakteriše kao veoma smeo. Smelost uvek izazove reakciju, što je jedan od ciljeva kompanija. To su pojedine učinile kreiranjem iskrenih slogana.

U postu ispod možete da pogledate koji su iskreni slogani koje smo izdvojili:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BIZLife (@bizlife.rs)

Toblerone

Brend Toblerone je ispod svog naziva napisao da je čokoladica koja se najčešće kupuje na aerodromu.

Netflix

Gigant je priznao da provodite više vremena tražeći serije nego što ih gledate.

Louis Vuitton

Brend Louis Vuitton je naveo da je verovatno lažan aludirajući na činjenicu da se često mogu naći njihove kopije u svetu.

Ikea

Ikea je priznala da ubacuje dodatne delove za nameštaj samo da bi se zezali sa ljudima.

Linkedin

Poslovna društvena mreža je istakla da se ljudi na njoj povezuju bez razloga.

Gillette

Brend Gillette je naveo da će samo nastaviti da dodaju sečiva na njihovim brijačima.

BiC

Čuvene BiC hemijske su priznale da ih verovatno niste kupovali.

 

Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

Foto: Screenshot Instagram

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE