Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    skarlet johanson

    Skarlet Johanson otkrila šta je sve morala da radi da bi pokrenula BIZNIS

    Poznata holivudska glumica Skarlet Johanson pridružila se podugoj listi poznatih ličnosti koje su pokrenule sopstveni biznis, te i sama pokrenula svoju kompaniju koja se bavi proizvodima za negu kože, The Outset.

    Kako je istakla, ideja nije da „The Outset“ postane još jedan brend koji se bavi lepotom a koji je pokrenula poznata ličnost. Zato je glumica pristupila ovoj ideji kao preduzetnica.

    „Nakon što sam provela pet godina upoznajući velike kozmetičke korporacije i istražujući razvoj proizvoda shvatila sam da ako želim da pokrenem nešto iz temelja, moram da pronađem svoju osobu od poverenja“, govori Johanson o početku svog poslovanja.

    Osoba od poverenja

    Kako ističe, njena osoba od poverenja je Kejt Foster, izvršna direktorka kompanije.

    Sa više od 20 godina iskustva u modi i lepoti, Foster je ranije obavljala izvršne funkcije u kompaniji Victoria’s Secret.

    „Kejt nije nužno želela da se upusti u nešto, ali je bila radoznala. Sviđalo mi se to kod nje. Za mene je radoznalost veoma poželjan kvalitet u svakom uspešnom kreativcu”, kaže Johanson.

    Fosterova kaže da ju je odmah privukla glumičina vizija.

    Johanson 5 godina istraživala tržište

    Johansonova je, inače, pre nego što je napravila svoj brend, provela pet godina testirajući tržište i prosečne korisnike proizvoda za lepotu kako bi razumela njihove potrebe i bolne tačke. Kako je saznala, 96 odsto potencijalnih potrošača više je zainteresovano za očuvanje zdravlja kože nego za transformaciju njenog izgleda, što ju je uverilo da potrošači imaju „čists pristup nezi kože“.

    Zbog toga je za svoj brend odlučila da će iz kozmetičkih proizvoda eliminisati više od 2.700 sastojaka, što je rezultiralo veganskom linijom proizvoda bez alergena.

    Da bi se dodatno razlikovala, Skarlet Johanson je odlučila da ne bude partner sa velikim kozmetičkim kompanijama, već da sama izgradi svoj brend.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE