Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Serious about British style: Ekskluzivno predstavljen brend i nova kolekcija Ted Baker London

    U saradnji sa WANNABE MAGAZINE u četvrtak uveče je održano ekskluzivno predstavljanje britanskog modnog brenda i nove kolekcije Ted Baker London.

    Brend je doneo britanski šarm u centru Beograda, trudeći se da ga dočara kroz vrhunske materijale i izradu – uz fokus na ekscentrične i prefinjene detalje.

    Među zvanicama su se našli odabrani influenseri i brojni prijatelji brenda, koji su imali priliku da se fotografišu u prepoznatljivoj londonskoj govornici i upečatljivom enterijeru ove radnje, koja je posebno dizajnirana za naše tržište – inspirisana čuvenim srpskim naučnikom, Nikolom Teslom.

    Inače, Ted Baker je autentičan i po tome što se koncept i dizajn svake radnje osmišljava na osnovu karakteristika određenog grada ili država u kojoj se nalazi.

    Ambijent je odisao britanskim motivima, od Big Bena, pa do unikatno dekorisanih mafina, britanskih sendviča tradicionalno serviranim uz čaj – u autentičnim Ted Baker šoljama, a zvanice su uživale i u osvežavajućim koktelima. Ovi detalji su na taj način predstavili promišljenu Ted Baker modu i preneli ključne poruke brenda kao što su „Serious about British style“ i „It’s What’s On The Inside That Counts“.

    Ispred brenda Ted Baker Serbia prisutnim gostima obratila se i Jelica Naumović, regionalna menadžerka, koja je podelila zanimljivosti o ovom brendu i filozofiji koju zastupa:
    „Ted Baker je nastao 1988. i već 35 godina je globalno poznat na tržištima. Poseban je i malo drugačiji od onoga što smo navikli da vidimo na našem tržištu“.

    Podsetimo se, sa preko tri decenije iskustva, Ted Baker je izgradio svetsku reputaciju, kreirajući visokokvalitetne proizvode koje odlikuju zanimljive teksture, prepoznatljivi printovi i vedre boje.

    Ne odstupajući od tradicionalnog stila, i ovu kolekciju čine glamurozne haljine, sofisticirane torbe, autentični kaiševi, savremena obuća, modni aksesoari, ali i muška moda sa elegantnim komadima za kompletiranje autfita od glave do pete uz atraktivne muške modne aksesoare i obuću.

    Važno je istaći da je Ted Baker na važnoj misiji; sa 26% održivih materijala u svojim kreacijama, cilj brenda je da taj broj bude 100% do 2030. godine. Od smanjenja emisije ugljenika do prelaska na upotrebu reciklirajuće ambalaže i odgovornih praksi za dobijanje materijala, modna kuća pruža etički i vodeći primer u modnoj industriji – fokusirajući se na dobrobit životne sredine i šire zajednice.

    „Trenutno smo prisutni u pet zemalja i u pet konceptualnih radnji, prisutni smo u pojedinim multibrend radnjama u kapitalnim gradovima, a radimo i na širenju veleprodajne mreže. Nadam se da ćemo svi zajedno još više podići ovaj brend“, dodala je Naumović.

    Sa dostupnošću u 191 prodavnici, u 49 zemalja sveta i ekspanzijom na području Jugoistočne Evrope, Ted Baker je prepoznat kao jedan od najbrže rastućih brendova iz Velike Britanije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE