Selidbe firmi i kancelarija – Delimo sa vama savete zlata vredne
Promena poslovnog prostora nekada dolazi kao rezultat dobrog poslovanja i povećanja broja zaposlenih. Ali postoje situacije i kada posao ne ide kako treba na određenom mestu, a kao rešenje situacije nameće se prelazak na novu lokaciju.
Sve selidbe firmi i kancelarija su različite, zavisi koja vrsta posla je u pitanju i način organizacije. Ne postoji šablon selidbe po kom se mogu realizovati, ali možemo vam dati uopštene savete od kojih neki sigurno možete primeniti.
Ono što je sigurno, sami nećete moći da sprovedete selidbu u delo. Biće vam neophodna profesionalna pomoć, a mi ćemo vam pomoći da pronađete pouzdanu agenciju za selidbe.
Od samog početka uključite u proces agenciju za selidbe firmi
Čitanje članaka kao što je ovaj je dobro i preporučuje se svima, ali ne možete na internetu steći iskustvo u nekom poslu koji niste radili. Za selidbe Beograd zna da bude jako zahtevan zbog velike gužve u saobraćaju. Zato je najbolje od samog starta u ceo proces selidbe uključiti iskusne ljude iz agencije za selidbe.
Uz njihovu pomoć i savete lakše ćete napraviti plan selidbe koji neće stvarati problem u poslovanju tokom tog perioda. Već su imali slične situacije, iz svake su naučili po nešto, tako da zajedno sa vama mogu kreirati kompletan plan selidbe.
Važno je uzeti sve aspekte i moguće probleme u obzir, a ujedno imati pripremljeno rešenje za njihovo uklanjanje. Što se planiranju ozbiljnije prihvatite, smanjuje se mogućnost da nešto krene po zlu.
Planiranje selidbe kancelarija bez zastoja u radu
Iskustvo agencije stečeno tokom većeg broja selidbi kancelarija i vaše smernice vezane za poslovanje mogu dovesti do kvalitetnog plana promene lokacije bez zastoja u radu. To je važno za sam biznis, da klijenti i posao ne trpe zbog vaše odluke.
Agencije imaju posao da uz vaše smernice naprave plan selidbe jednog po jednog sektora, tako da se posao ne staje nijednog trenutka. Uglavnom se selidba obavlja van radnog vremena, kada god je to moguće.
Dobar plan je pola obaveljenog posla, zato se ovom delu posvetite maksimalno i olakšajte posao radnicima za selidbe.
Omogućite radnicima da daju svoj doprinos
Smatramo da je dobra ideja angažovati radnike u vašoj firmi da pomognu oko pakovanja i daju svoj doprinos. Osim što će raditi posao koji nije svakodnevnica i malo se razonode, smanjiće posao momcima iz agencije i sebi olakšati kasnije raspakivanje.
Svaki radnik može spakovati svoje osnovne stvari iz kancelarije, tako će biti najsigurniji da će sve poneti i da nešto neće “ispariti”. Podsetite ih da svaki paket obeleže i napišu šta se u njima nalazi, kako bi raspakivanje bilo jednostavnije.
Za ovaj dodatni rad, posle selidbe možete im se odužiti organizacijom team building-a i time dodatno povezati svoje zaposlene i jačati timski duh.
Kako vam sve agencija za selidbe može pomoći?
Danas agencije za selidbe Beograd nisu kao što su nekada bile, čak to nisu bile ni agencije već pojedinci koji su u slobodno vreme prevozili stvari. Sada je priča drugačija, to su ozbiljne firme koje su proširile asortiman usluga.
Organizovane su tako da im sve možete prepustiti, od pakovanja, prenosa paketa, transporta i opremanja nove lokacije. Čak i višak nameštaja mogu skladištiti u svom magacinu dok ne odlučite šta ćete sa njim.
Na raspolaganju imaju kutije za selidbe koje su ojačane, tako da ne morate čak ni o tome razmišljati.
Saradnja sa pravom agencijom za selidbe je od velike važnosti
Više puta do sada smo napomenuli da selidbu ne možete organizovati bez agencije za selidbe. Vi ćete odlučiti koje poslove ćete njima prepustiti, a koje možete sami izvršiti unutar vaše firme. S’ obzirom da posao mnogi ne mogu obustaviti tokom selidbe, i da ćete imati standardne poslovne obaveze, firme se uglavnom odluče da veći deo usluga predaju radnicima za selidbe.
Ali pitate se sigurno kako izabrati pouzdanu agenciju? Postoji nekoliko načina kako da utvrdite da li je agencija dobra za vaše potrebe.
Sajt je ogledalo svake firme, ukoliko se održava i pruža sve informacije to je dobar znak. Proverite vozni park, važno je da su vozila novije generacije i da imaju veći izbor kombija i kamiona. Ako na internetu deluju profesionalno, testirajte ih pozivom. Predstavite im vašu ideju, zatražite savete i okvirnu cenu za sve usluge.
Ovaj proces može potrajati, jer postoji veliki broj firmi za selidbe u Beogradu. Mi smo jednom već proveravali za naše potrebe, pa ako nemate vremena da prolazite kroz isti proces, poslužite se našom preporukom. Mi smo izabrali “Moja selidba” nije slučajno što su prvi na guglu. Svoj posao shvataju krajnje profesionalno, nismo se pokajali.
Zatražite besplatnu procenu selidbe
Nadamo se da vam je ovaj tekst bio od koristi i da će vam bar malo olakšati selidbu. Sada kada znate neke osnovne stvari i šta možete očekivati, najbolje je da zatražite besplatnu procenu selidbe. Za selidbe Beograd cena je uvek veća nego u drugim gradovima, kao što smo rekli najviše zbog gužvi u saobraćaju.
Agencija Moja selidba čeka da ih pozovete. Opišite im šta selidba sadrži. Daće vam transparentnu procenu selidbe, odgovore na sva Vaša pitanja kao i troškove selidbe.
Besplatan dolazak stručnog lica na Vašu adresu.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo