Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rod Stjuart

    Rod Stjuart prodao prava na svoje pesme za 100 miliona USD

    Roker Rod Stjuart prodao je svoj katalog pesama, uključujući hitove kao što su „Maggie May“ i „Do Ya Think I’m Sexy“, za 100 miliona dolara.  Kompanija „Iconic Artists Group“ (IAG), koju vodi Irving Azof, za taj iznos je otkupila prava na Stjuartov katalog, ali i prava na korišćenje njegova imena i lika.

    Ljudi upoznati sa transakcijom rekli su za The Wall Street Journal da prava koju je Stjuart prodao obuhvataju njegovu solo karijeru, kao i vreme dok je bio član Faces i Jeff Beck Group.

    Diskografija 79-godišnje britanske rok zvezde obuhvata ukupno 10 albuma broj 1, kao i studijske albume koji su prodati u više od milion primeraka svaki pojedinačno, objavio je The Journal.

    IAG je takođe prikupio više od milijardu dolara novog kapitala za buduće kataloške investicije koje vodi investiciona firma za privatna tržišta HPS Investment Partners.

    Životno delo

    Roker će 23. februara objaviti svoj 32. studijski album „Swing Fever“, usred svetske turneje na kojoj je trenutno, a koja bi trebalo da se završi u septembru.

    Stjuart, koji je na vokalnom odmoru pred pet koncerata u roku od četiri dana, rekao je za The Journal putem e-pošte: „Irving i ja smo oldtajmeri i verujem da se međusobno poštujemo i divimo. Sa njim je moje životno delo u sigurnim rukama.”

    Azof, bivši izvršni direktor Ticketmaster-a i suosnivač IAG-a, potpisao je sporazum sa Stjuartom nakon što je odustao od potencijalnog dogovora o prodaji svog kataloga ,,Hipgnosisu“ sa sedištem u Londonu u maju nakon dvogodišnjih pregovora, navodi The Journal.

    „Ovaj katalog predstavlja moje životno delo. I postalo je potpuno jasno nakon mnogo vremena da ovo nije bila prava kompanija za upravljanje mojim katalogom pesama, karijerom ili nasleđem“, rekao je Stjuart u izjavi nakon što je odustao od pregovora.

    Mnoge kompanije za upravljanje muzikom nastojale su da ulože kapital na tržište od pandemije, kada su niske kamatne stope učinile muzičke kataloge atraktivnom investicijom za njihov relativno predvidljiv stabilan prinos.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT Rod Stewart

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE