Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Threads (Screenshot)

    Rival Tvitera za samo pet dana privukao 100 miliona korisnika

    Threads – nova platforma nastala kao konkurencija Tviteru, koju je razvila Meta, privukla je više od 100 miliona korisnika za samo pet dana, objavio je vlasnik Mete Mark Zakerberg.

    Threads je time pretekao ChatGBT i postao aplikacija koja je najbrže došla do tako velikog broja korisnika.

    Aplikacija obara nove rekorde s brojem korisnika od pokretanja prošle srede, a slavne ličnosti poput Dženifer Lopez i Kim Kardašijan pridružile su se platformi koja se smatra prvom ozbiljnom pretnjom Tviteru, u vlasništvu Ilona Maska.

    Tviter je na lansiranje Threadsa odgovorio pretnjom da će tužiti Metu zbog aplikacije, ističući da je div u sektoru društvenih mreža koristio njegove poslovne tajne i druge poverljive informacije.

    Ilon Mask, Tviter

    Sprint Tredsa do 100 miliona korisnika bio je mnogo brži od dva meseca, koliko je bilo potrebno ChatGPT-u u vlasništvu OpenAI u januaru, što je učinilo najbrže rastućom aplikacijom za potrošače u istoriji.

    Zakerberg je rekao da je rast bio „uglavnom organski“, a pod tim misli na to da u promociju same aplikacije nije uloženo mnogo novca.

    O tome je pisao i šef Instagrama Adam Moseri, koji je takođe primetio da je bilo potrebno samo pet dana da se stigne do magičnog broja.

    „Sto miliona ljudi se prijavilo za Threads za pet dana. Nisam siguran da mogu da zamislim tu činjenicu. To je suludo, ne mogu da shvatim to“, napisao je Moseri.

    Threads je još u povoju i moraćemo da sačekamo da vidimo da li će doći do cilja do kog je došao Tviter.

    Saobraćaj na Tviteru se „smanjuje“

    Tviter je prema izveštaju kompanije u julu prošle godine imao skoro 240 miliona dnevnih korisnika koji mogu da zarađuju od svog sadržaja.

    Ali spoljni podaci sugerišu da je saobraćaj na Tviteru u opadajućem trendu poslednjih meseci, a izvršni direktor CloudFlarea Metju Prins je objavio da se saobraćaj „smanjuje“.

    Trenutno u aplikaciji Treds nema reklama, a Zakerberg je rekao da će kompanija razmišljati o monetizaciji tek kada bude jasan put do jedne milijarde korisnika.

    Meta

    Stručnjaci kažu da bi Treds mogao da privuče korisnike Tvitera nezadovoljne nedavnim promenama na toj društvenoj mreži.

    Threads omogućava korisnicima objavljivanje do 500 znakova i ima mnogo sličnosti s Tviterom. Platforma je dostupna za preuzimanje u više od 100 zemalja uključujući Ujedinjeno Kraljevstvo, ali još nije u Evropskoj uniji zbog regulatornih problema.

    Meta, u čijem su vlasništvu Fejsbuk i Instagram, nazvala je novu aplikaciju „početnom verzijom“ i planira dodatne opcije poput mogućnosti interakcije s ljudima na drugim aplikacijama društvenih mreža, poput Mastodona.

    Izvor: Agencije

    Foto: Beta_AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE