Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    reklame

    Kraj godine je vreme za – PRAZNIČNE REKLAME: Ovo je 8 najboljih (VIDEO)

    Vreme je za novogodišnje reklame!

    Da li često izgovarate ovih dana reči poput: „Ne mogu da verujem da je 2022. godina prošla„? Ako i vi ne možete da verujete da je kraj za 20-ak dana, žao nam je, moramo da vam saopštimo nešto: pomirite se s tim, kraj je 2022. godine.

    Bilo da volite praznike ili ne, oni nam se bliže, a to sa sobom nosi izobilje najrazličitijih reklama i oglasa. Iako tokom godine nismo ljubitelji istih, čini se da ove praznične sa sobom nose nešto posebno što nas ipak tera da ih ispratimo sa pažnjom.

    To nam olakšava činjenica da su nam reklame danas, posebno praznične, i više nego dostupne. Nekada su se mogle gledati samo na televiziji ili slušati na radiju, a danas su na internetu najzastupljenije. Ono što im je zajedničko je, definitivno, igranje na emotivnu kartu, na neku vrstu nostalgije i romantike. Tokom godina, neke su bile uspešnije i ostale nam u sećanju, a dobre primere koje smo mi izdvojili pogledajte u nastavku.

    Coca Cola

    Kakva je to Nova Godina bez reklama koje pravi Coca Cola? Ova kompanija, osim što je jedna od najuspešnijih na svetu, jedna je i od najprepoznatljivijih kada su u pitanju novogodišnje reklame.

    Reklama koja je 2020. godine ukrala srca gledalaca jedna je od mnogih u samom vrhu tabele prazničnih reklama. U videu koji potpisuje novozelandski reditelj, scenarista i glumac Taika Vaititi, jedan otac da bi ostvario želju svoje ćerke će i bukvalno otići na kraj sveta i probati da pobedi sve usputne nedaće, da bi na kraju shvatio da za ispunjenje želje treba da uradi nešto mnogo jednostavnije…

    Coca Cola 2

    Prva dva mesta na našoj listi očigledno ubedljivo zauzimaju reklame Coca Cole.

    Ako se vratimo 27 godina unazad, naići ćemo na prazničnu reklamu od koje je sve počelo. Svi ti prepoznatljivi kadrovi i trenuci koji deluju magično godinama su podsećali ljude širom sveta da „praznici stižu“. Ova tradicija nastavila se snimanjem novih reklama, ali ova je ipak nezaboravna.

    M&M

    Iako je Deda Mraz najčešći akter prazničnih reklama, u reklami brenda M&M fokus je ipak na – gospođi Mraz, koja i sama ima nekoliko trikova u rukavu. U reklami glavnu ulogu ima simpatičak dečak kojem jedino polazi za rukom da iznervira sve članove svoje porodice, a naročito sestru. Ipak, uz pomoć gospođe Mraz će to ipraviti na vrlo efikasan način.

    Heineken

    Popularni brend pića 2009. godine napravio je reklamu koju su mnogi zapamtili. Naime, u reklami je prikazan Deda Mraz kojem je potreban – vozač.

    Heineken je temu obradio tako da pošalje poruku „Nemoj da piješ i voziš“.

    Durex

    Godine 2016., po svojoj kreativnosti za novogodišnje praznike, izdvojila se kompanija Durex. Oni su objavili fotografiju sa tri reči, koja je mnoge marketinške stručnjake ali i publiku oduševila.

    „Ho ho ho“, nalazi se na crvenoj pozadini u reklami koju je, kao novogodišnju, plasirao Durex, kompanija koja proizvodi perzervative.

    Allegro

    Poljska kompanija Allegro, koja se bavi e-commercom, 2016. godine mnogima širom sveta postala je poznata. Naime, oni su objavili novogodišnju reklamu koja je upravo ono o čemu smo pisali na početku, poigravanje sa emocijama.

    Priča prati jednog gospodina iz Poljske koji ima cilj da nauči engleski jezik i uradiće sve što je u njegovoj moći da to i ostvari. Vežba izgovor u javnom prevozu, u kadi, stalno ima slušalice na glavi i sve je podređeno ovom cilju. A tek na kraju saznajemo odakle tolika upornost i želja, koje su se isplatile.

    Disney

    Striming platforma Dizni 2020. godine u samo tri minuta predstavila je remek-delo koje izgleda poput njihovih najboljih animiranih filmova.

    Suština je održavanje porodičnih tradicija i čuvanje sećanja na sve članove porodice, ovde predstavljeno kroz jednu veoma važnu lutku sa likom Mikija Mausa.

    Burberry

    Jedan od najpoznatijih modnih brendova 2016. godine svojom novogodišnjom reklamom pod nazivom „The Tale of Thomas Burberry” nadmašio sam sebe. Umesto da je Barberi svoje modne odevne komade predstavio na uobičajen način, marketinški stručnjaci koji stoje iza ove reklame su u 3 minuta i 38 sekundi smestili čak 160 godina istorije kroz koju se stvarao ovaj brend.

    Potez koji je oduševio ljude širom sveta nije ostao nezapažen, pa je tako ovu reklamu samo na Jutjubu do sada pogledalo skoro 16 miliona ljudi.

    Sasvim sigurno da, kada se radi o prazničnim reklama, ima još nebrojano mnogo onih koje zaslužuju da budu na listi najboljih, a vi nam predložite šta po vašem mišljenju treba da se nađe ovde.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE