Kako se izdvojiti u moru komunikacije koja referiše na fudbal, biti zabavan i svež?
Real time advertising, a na bilbordu?!
Svetsko prvenstvo u Kataru je potpuno očekivano kao globalni event, bilo vrlo inspirativno za brendove i marketare i u našem regionu. A kako se izdvojiti u moru komunikacije koja referiše na fudbal, biti zabavan i svež?
Recept Banjalučke pivare bio je – reagujemo odmah i to na medijima na kojima bi to poslednje publika očekivala.
OOH (out of home advertising ili outdoor advertising engleski je naziv za spoljašnje reklamiranje – bilbordi) je prostor tradicionalno rezervisan za poruke koje duže traju, tu su da zaintrigiraju i cilj je da ih zapamtite.
Da nam se brendovi obraćaju u realnom vremenu nije ništa novo, ali jeste nešto što smo više navikli da viđamo na digitalu.
Uz podršku agencije Friday Finnaly Banjalučka pivara pokazala je da da OOH može da bude inovativan, te su na bilbordima podelili ono što, kako navode, svi mislimo pre i nakon utakmica reprezentacije, priključili se, ali i podgrevali sveopštu euforiju.
„Ostvarili smo cilj, te je kampanja primećena širom regiona“, navode iz Banjalučke.
Nektar pivo kao sponzor fudbalske reprezentacije Srbije zajedno sa svima nama je navijalo, uspeli smo da prenesemo šta smo svi mislili, da se zajedno nadamo, radujemo i tugujemo i uz pivo lakše podnesemo što ipak nismo uspeli sve da „naplatimo u Švajcarcima“.
„Ali polako, nećemo da mračimo, ide Evropsko…“
Izvor: BIZLife
Foto: Banjalučka