Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix Trik na Netflixu

    Veliki uspeh za Netflix: Reklame doprle do više od 23 miliona aktivnih korisnika mesečno

    Reklame na Netflixu pogodile su više od 23 miliona aktivnih korisnika mesečno, rekla je Ejmi Rajnhard, predsednica oglašavanja servisa za striming.

    To je povećanje od oko 8 miliona za otprilike dva meseca. Gigant za strimovanje je objavio da ima 15 miliona globalnih mesečnih aktivnih korisnika u novembru 2023.

    „Veoma smo srećni što možemo da uzmemo dugoročnu perspektivu o ovome“, dodala je Rajnhard na samitu ,,Variety Entertainment“ na konferenciji o potrošačkim tehnologijama CES. Variety je prvi prijavio Netflix-ovu cifru.

    reklame na Netflixu

    Netflix, reklame (Unsplash)

    „Skaliranje našeg poslovanja je apsolutno naš najveći prioritet trenutno, ali želimo da budemo sigurni da to radimo na smislen način za članove“, istakla je ona, prenosi CNN.

    U pismu akcionarima iz oktobra 2023. godine, Netflix je rekao da je članstvo u njegovom planu reklama poraslo za skoro 70 odsto u odnosu na kvartal i da je oko trećina njegovih novih registracija bila zasnovana na oglasima u zemljama koje su imale tu uslugu.

    „Ostajemo veoma optimistični u pogledu naše dugoročne mogućnosti na ovom veoma velikom tržištu“, naveo je gigant u pismu.

    Kompanija je pokrenula svoj plan zasnovan na oglasima u Sjedinjenim Državama, Kanadi, Australiji, Brazilu, Francuskoj, Italiji, Nemačkoj, Japanu, Koreji, Meksiku, Španiji i Velikoj Britaniji 2022. Standardni plan sa oglasima košta 6,99 dolara mesečno u SAD.

    Netflix prikazuje oglase od 10, 20 i 60 sekundi, saopštila je kompanija u novembarskom izdanju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE