Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    REHAU Srbija Case Study FON 2024 (6)

    REHAU divizija prozorskih rešenja podržala BBICC jedno od 10 najznačajnijih svetskih takmičenja za studente

    REHAU divizija prozorskih rešenja podržala je organizaciju Belgrade Business International Case Competition (BBICC) takmičenja, koje se održava od 3. do 9. marta u Beogradu, a u okviru kojeg će 80 studenta iz Srbije i sa 20 univerziteta iz celog sveta imati priliku da rade na Case Study projektima najvećih kompanija u našoj zemlji i regionu.

    Divizija prozorskih rešenja kompanije REHAU, koja ove godine obeležava 75 godina postojanja, odabrala je temu društvene odgovornosti koju će rešavati Case Study timovi, a plan je da pobednička ideja bude implementirana na različita tržišta Jugoistočne Evrope. Dodatno, pobednički tim BBICC 2024 dobiće priliku da se nadmeće sa studentima u Oklandu na Novom Zelandu, na TAKMIČENJU ŠAMPIONA koje se organizuje za 10 najboljih timova sličnih Case Study takmičenja iz celog sveta.

    BBICC je globalno studentsko takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja, jedno od 10 najboljih globalno, ugostiće predstavnike 20 univerziteta iz celog sveta, a među njima se nalazi i tim Univerziteta u Beogradu. Studenti, koji budu radili na razvoju CSR studije za kompaniju REHAU, direktno će pomoći u realizaciji projekta koji će pozitivno uticati na lokalnu zajednicu.

    „Kompanija REHAU ove godine obeležava 75 godina poslovanja, tokom kojih smo izuzetno vodili računa o zajednici u kojoj poslujemo, ulagali u obrazovanje i kreirali budući stručni kadar. I ovim projektom kao agilna kompanija želimo da čujemo mlade, da im pružimo šansu da kreiraju ideje koje prevazilaze uobičajene okvire, da podelimo znanja i da učimo jedni od drugih. Istovremeno, kao globalna kompanija, kreiramo i pratimo trendove i podstičemo održivu budućnost kroz različite projekte od globalnog i lokalnog značaja. U Srbiji, kao što to činimo i na drugim tržištima, vodimo se ciljevima o održivosti, koji su za REHAU izuzetno važni. Upravo zato, tokom 2024. radićemo na osmišljavanju i pripremi lokalnog i regionalnog društveno odgovornog projekta, u okviru naše divizije prozorskih rešenja“, izjavio je Nikola Ivošević, generalni direktor kompanije REHAU Srbija i izvršni direktor divizije prozorskih rešenja za jugoistočnu Evropu.

    On je dodao da REHAU Srbija preuzima odgovornost za ekološka pitanja kroz svaki segment svog poslovanja, i naglasio da kompanija želi da u okviru Sustainability strategije podrži pozitivne promene koje buduće mlade kolege i lideri donose.

    „REHAU Srbija istinski veruje da je danas snaga kompanije tolika da može da pomogne i pridruži se akcijama koje su plemenite i korisne za okruženje. Globalno sprovodeći UN inicijative i projekte koji osnažuju različitost, bez tolerancije na diskriminaciju bilo koje vrste, kompanija REHAU istovremeno, zajedno sa svim svojim zaposlenima, stvara lepše i empatično društvo u kojem posluje i živi“, zaključio je Ivošević.


    O REHAU kompaniji

    REHAU je jedan od vodećih premijum brendova za rešenja na bazi polimera u građevinskom, automobilskom i industrijskom sektoru sa preko 20.000 zaposlenih širom sveta. REHAU je odgovorna porodična kompanija, koja je posvećena pouzdanosti i integritetu u poslovanju i održivosti.

    REHAU Srbija od prvog dana poslovanja donosi na tržište Srbije i regiona naprednu poslovnu praksu i inovacije u industriji prozora, vrata, pločastih materijala i dizajna enterijera.

    Kompanija je u našoj zemlji poslovanje započela 1998. sa samo dva člana tima, a danas je taj broj porastao na gotovo 30. REHAU Srbija ponosna je na činjenicu da je dve trećine njenih zaposlenih deo kompanije više od čitave decenije! Zaposleni su njena najveća vrednost i zaslužni su za poverenje i kredibilitet koji kompanija ima na tržištu, kao i za kontinuirani rast tokom svih 25 godina poslovanja u našoj zemlji. Tim posvećenih stručnjaka svojim velikim znanjem i poučen iskustvom, ali poštujući tradiciju, ispunjava zahteve svakog pojedinca i tržišta, a rezultati koje ostvaruju su istovremeno i vrednosti koje REHAU Srbija živi: inovativnost, pouzdanost i poverenje. Zauzvrat, kompanija kreira podsticajno i prijatno radno okruženje za sve kolege i buduće stručnjake, koje ulaganjem u obrazovanje i podršku takmičenjima uključuje u moderne poslovne procese u Srbiji i regionu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Rehau

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE