Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Direktor Kancelarije Agencije ITA/ICE u Beogradu, Antonio Ventreska

    Koji je put stvaranja prisnog odnosa sa potrošačima?

    Antonio Ventreska, direktor Agencije ITA/ICE u Beogradu, za novi BIZLife govori o spajanju srpskog i italijanskog tržišta prehrambenih proizvoda.

    U prisustvu 30 italijanskih izlagača, od kojih 15 proizvođača vina i 15 proizvođača kvalitetnih prehrambenih proizvoda (testenina, sosova, konzerviranih proizvoda, sušenog voća, voćnih sokova, kafe, sireva i pekarskih proizvoda), ambasador Italije Luka Gori i Antonio Ventreska okupili su italijanske firme i istakli značaj zajedničkih napora koje celokupan sistem Italije ulaže u ovo tržište kako bi se pospešilo prisustvo italijanskih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, podižući istovremeno nivo i doživljaj njihovog kvaliteta: aktivnost koja je usmerena ka iskazivanju neverovatne raznolikosti italijanskih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda i pospešivanju njihovog prisustva na srpskom tržištu. Kao što je poznato, Italija neguje nasleđe najrazličitijih gastronomskih specijaliteta i jedinstvenih prehrambenih proizvoda priznatih u celom svetu.

    Ovaj B2B događaj ponudio je kompanijama iz Srbije dragocenu mogućnost vrednovanja proizvoda, ali istovremeno i upoznavanja inovativnih tehnika koje se sve više koriste u italijanskoj poljoprivredno-prehrambenoj proizvodnji.

    • Koje još događaje organizujete?

    Događaj u „Hiltonu” je najavio Nedelju italijanske kuhinje, od 14. do 20. novembra, koju italijanske ambasade organizuju širom sveta u saradnji sa svim akterima sistema Italije (Agencija ITA/ICE, Italijanski kulturni centar, Komora italijansko-srpskih privrednika i Konfindustrija Srbije). U Srbiji je najavljen niz događaja koji su usmereni ka distribuciji prehrambenih proizvoda, od velikih lanaca do HoReCa sistema i e-commercea, preko somelijea i uvoznika, a koji predviđa i aktivnosti usmerene ka krajnjim korisnicima. U okviru ovog događaja, Agencija ITA/ICE u Beogradu priprema, između ostalog, seriju stručnih radionica, u saradnji sa udruženjem Slow Wine Italija i Udruženjem somelijera Srbije, a predviđena su i predavanja u turističkim školama i informativni seminari.

    • Koja je uloga kancelarije Agencije ITA/ICE u Beogradu u ovom sektoru?

    Naša osnovna uloga je da informišemo i podržimo italijanske firme koje su ozbiljno usmerene ka traženju mogućnosti za poslovanje na tržištu Srbije, da ih posavetujemo o navikama lokalnih potrošača i distributivnih lanaca, pravovremeno ih obavestimo o poteškoćama sa kojima se mogu susresti i zakonskim okvirom u kom će poslovati.

    Sa druge strane, jednako je važno obučiti sve koji posluju u prehrambenom sektoru, produbiti njihova znanja o karakteristikama različitih proizvoda i njihovom geografskom poreklu i ponuditi im podršku u uspostavljanju kontakata sa konzorcijumima i industrijskim klasterima.

    Antonio Ventreska, direktor Agencije ITA/ICE u Beogradu

    Antonio Ventreska, direktor Agencije ITA/ICE u Beogradu

    Između ostalog, mnogi poslovni ljudi iz ovog sektora dobro poznaju Agenciju ITA/ICE, budući da ih pratimo na najvažnijim sektorskim sajamskim manifestacijama u Italiji, stvarajući na taj način prisan odnos pun poverenja, koji je važan preduslov za uspešnu saradnju.

    • Koji su to proizvodi koji će biti predstavljeni na sledećim master klas događajima?

    Počećemo sa prezentacijom izabranih vina iz vodiča Slow Wine 2023, zajedno sa Udruženjem somelijera Srbije. Ove reference će biti komplementarne kategorijama proizvoda koji su već prisutni u distribucijama u Srbiji. Njih će predstaviti dva italijanska eksperta u Beogradu, u Palati Italije, sedištu Agencije ITA/ICE, a potom i u Novom Sadu i Kragujevcu, u organizaciji Udruženja somelijera Srbije.

    Pored sorti grožđa koje su već poznate srpskom tržištu, posebno želimo da predstavimo i one autohtone, pri čijem se uzgoju koriste inovativne metode, principe organske proizvodnje i precizne poljoprivrede. Reč je o vinima koja nastaju kako bi se očuvala tradicija, ali uz primenu naprednih tehnologija, a to je ono što fascinira kada je reč o inovativnim tehnološkim procesima u Italiji.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE