Promene u biznisu kao šansa za dalji rast i razvoj

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Promene u biznisu kao šansa za dalji rast i razvoj

    Pravi preduzetnik trebalo bi da prepozna trenutak kada je spreman za veliki uspeh i brz razvoj svog biznisa.

    Kako da proceni da li je spreman da rast podnese samostalno, iz sopstvenih izvora ili je neophodna pomoć partnera i konsultantskih kuća pokušali su da objasne Miloš Perović iz Termoventa i Darko Mirković iz firme Alterna International u sedmoj epizodi podkasta „Naša mreža”.

    Naša mreža“ u sedmoj epizodi podkasta donosi priču o tome kako prepoznati da vaš posao raste i napraviti poteze koji će omogućiti progresivniji napredak vašem biznisu.

    Ne može se uvek raditi na isti način, jer će uspeh i razvoj rezultirati da firma preraste svoje zaposlene.

    „Pravljenje potpuno nove organizacione strukture i misije na koji način ćemo dalje razvijati svoje poslovanje je najveći izazov sa kojim smo se suočili. Posebno treba imati u vidu da domaći preduzetnici prave organizacionu strukturu sa ljudima koje već imaju u firmi”, objasnio je Miloš Perović.

    Veća uključenost ključnih menadžera i vlasnika biznisa u operativne stvari je prvi signal da treba reagovati.

    „Svaka odluka koju donosimo mora biti dobra za krajnje korisnike, za zaposlene i za kompaniju. Napravite produktivnu grupu poznanika, iz nekonkurentskih oblasti pronađite uspešne poslovne ljude sa kojima ćete razmenjivati ideje i deliti iskustvo. Na taj način besplatno dobijate tuđe znanje”, istakao je Darko Mirković.

    Ključno je da menadžment iz reaktivnosti na tržištu pređe u ulogu proaktivnosti. Specijalizacija da u nekoj oblasti budete najbolji i najveći mnogima je pomogla da naprave vrhunske rezultate. Neophodno je razvijati kompaniju i zaposlene istovremeno, jer će samo na taj način oni ponuditi znanje zahvaljujući kome će kompanija moći da se razvija.

    Menadžeri budućnosti ne rešavaju probleme, već predviđaju i čine korake da do njih ne dođe. Razmislite da li ste spremni da prestane da radite ono što vas je do sada učinilo uspešnim, da biste mogli da rastete.

    Prodaja firmi je tabu tema u Srbiji i prva asocijacija da nešto nije kako treba, dok je taj model poslovanja u razvijenom poslovnom svetu odavno prisutan. Potpuno je individualna odluka kada je pravi trenutak za prodaju firme, kako bi ona dalje mogla da raste i da se razvija, zaključeno je u podkastu „Naša mreža”.

    Kroz serijal razgovora u formi podkasta „Naša mreža“ pokreće različite teme koje zanimaju preduzetnike.

    Svake druge srede, odabrani sagovornici u razgovoru sa Zoranom Stanojevićem će pokušati da predvide koji su to naredni izazovi koji se očekuju i na koji način mogu uspešno da se prevaziđu.

    Podkast „Naša mreža“ u video formatu je dostupan na aplikaciji i veb-sajtu nasamreza.rs dok je audio format zastupljen na podkast platformama: Spotify, Soundcloud, Apple podcast, Deezer, Google podcast.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Naša mreža

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE