Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    DIESEL

    Prolećna kampanja brenda Diesel pomera granice kreativnosti

    Italijanski brend buntovnog senzibiliteta, Diesel, predstavio je kolekciju za proleće i leto 2024. koja pomera granice kreativnosti.

    Reklamna kampanja koja nosi naziv WELCOME TO SUCCESSFUL LIVING snimljena je u italijanskom gradu Breganze, u kom se nalazi i središte Diesela.

    Saradnja sa Ginisovom knjigom rekorda (Guinness World Records) bila je inspiracija kreativnom timu brenda, na čijem čelu se nalazi Belgijanac Glenn Martens, za kreiranje kampanje koja pruža komičnu perspektivu popularnim televizijskim takmičenjima, dok upečatljivi vizuali slave individualnost, talente i inovaciju.

    Diesel

    Diesel

    Diesel je od svog osnivanja 1978. godine postao sinonim za denim, stoga ne iznenađuje što je materijal koji preovlađuje u novoj kolekciji upravo teksas – od farmerica, košulja i jakni do upečatljivog aksesoara i obuće.

    Diesel klasici reinterpretirani su tehnikama izbeljivanja, laserskim sečenjem i digitalnim printom.

    Diesel

    Diesel

    Za muškarce, tu su bomber jakne, dukserice sa printom, majice sa prepoznatljivim D logotipom kao i teksas košulje.

    Kolekcija za proleće i leto dostupna je u Diesel prodavnicama u šoping centrima Galerija i Ušće u Beogradu i Promenada u Novom Sadu, kao i u Fashion&Friends multibrend prodavnicama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu, kao i na Fashion&Friends onlajn šopu i mobilnoj aplikaciji.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE