Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

[contact-form-7 id="375525"]

Program za uređivanje fotografija i videa drastično POSKUPLJUJE zbog AI funkcija

Cena nekih Canva pretplata drastično će porasti sledeće godine, nakon agresivnog uvođenja generativnih AI funkcija od strane kompanije. Globalni korisnici Canva Teams-a, pretplate namenjene poslovnim korisnicima koja podržava dodavanje više korisnika, mogu očekivati da cene porastu za više od 300 odsto u nekim slučajevima.

Canva, sa druge strane, tvrdi da je povećanje opravdano zbog „proširenog iskustva proizvoda“ i vrednosti koju su generativni AI alati dodali platformi.

U SAD-u, neki korisnici Canva Teams-a izveštavaju o povećanju pretplate sa 120 dolara godišnje za do pet korisnika, na vrtoglavih 500 dolara godišnje. Primeniće se popust od 40 odsto kako bi cena pala na 300 dolara tokom prvih 12 meseci. U Australiji, prema izveštajima Information Age-a, fiksna naknada od 39,99 australijskih dolara (oko 26 američkih dolara) mesečno za pet korisnika prelazi na 40,50 australijskih dolara po korisniku. To znači da će tim od pet korisnika prelaziti sa plaćanja 480 australijskih dolara (oko 323 američka dolara) na 2.430 australijskih dolara (oko 1.636 američkih dolara) godišnje.

Canva (Pixels)

Canva (Pexels)

Neki od ovih naloga su bili zaključani na nižim cenama koje Canva više ne nudi. U aprilu, kompanija je tiho promenila svoju ponudu za nove pretplatnike Teams-a na 10 dolara mesečno po korisniku, uz postavljanje minimalnog zahteva za tri korisnika.

Sada, vođa komunikacija u Canvi, Luisa Grin, kaže da će postojeći korisnici takođe biti prebačeni na ovu strukturu u septembru „kako bi se odrazila trenutna cena plana i vrednost našeg proširenog iskustva proizvoda.“

„Naš asortiman proizvoda značajno je porastao tokom poslednjih nekoliko godina sa lansiranjem novih ponuda kao što su Visual Suite i Magic Studio,“ izjavila je Grin za The Verge.

Canva značajno proširila mogućnosti korisnicima

Canva je u poslednjih nekoliko godina uvela veliki broj generativnih AI funkcija, kao što su Magic Media generator teksta u sliku i alat Magic Expand za proširenje pozadine. Ove dodatke su transformisale platformu iz nečega namenjenog profesionalcima za dizajn i marketing u širu ponudu za radni prostor.

Iako je Canva javno objavila slične promene u ceni u prošlosti, najnovija poskupljenja su, kako se čini, bila saopštena isključivo putem imejlova upućenih korisnicima. Drugi nivoi pretplate za Pro i Enterprise korisnike ne izgledaju pogođeni ovim promenama.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Canva (@canva)

Premijum cene predstavljaju oštar zaokret za Canvu, koja je nekada bila smatrana jednostavnom i pristupačnom alternativom skupljem softveru za grafički dizajn koji pruža Adobe. Online korisnici Canve osudili su povećanja cena, a neki su najavili da će otkazati svoje pretplate i preći na Adobe aplikacije.

Ova ogromna povećanja cena takođe dolaze nakon što je Canva kupila kompaniju koja stoji iza Affinity kreativnog softverskog paketa za, kako se izveštava, „nekoliko stotina miliona funti,“.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Freepik/Pexels

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE