Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

[contact-form-7 id="375525"]

Xiaomi predstavlja svoje prve OpenWear Stereo slušalice

Kompanija Xiaomi za proizvodnju potrošačke elektronike i pametnih uređaja, čija je osnovna delatnost povezivanje pametnih telefona i pametnog hardvera putem Internet of Things (IoT) platforme, predstavila je svoje revolucionarne Xiaomi OpenWear slušalice, postavljajući nove standarde u tehnologiji nosivih audio uređaja.

Ove slušalice otelotvoruju inovativan open-ear dizajn i napravljene su od mekanih materijala garantujući udobnost tokom nošenja.

Open-ear slušalice napravljene su od mekanih materijala pogodnih za kožu, dok njihov inovativni dizajn pruža celodnevnu udobnost uz sigurno prianjanje. Legura nikl-titanijuma omogućava fleksibilno savijanje i istovremeno dugotrajno, stabilno nošenje u svakom trenutku. Slušanje omiljene muzike je sada pravo uživanje uz eliptični dinamički drajver od 12×17 mm, dok LHDC tehnologija pruža bolji kvalitet zvuka i optimizovane bass performanse. Prilagođeni dualni sistem sa Φ10mm aktivnim drajverom blokira propuštanje zvuka, generišući rezervne zvučne talase koji sprečavaju prodiranje zvukova i štite vašu privatnost.

Sa baterijom koja traje do 38,5 sati uz pomoć kutije, OpenWear Stereo slušalice pružaju napredne karakteristike kao što su redukcija buke pomoću dva mikrofona, otpornost na prašinu i vodu prema standardu IP54, kao i prilagodljive kontrole putem dodira u okviru Xiaomi Earbuds aplikacije. Još jedna od prednosti je i jednostavna konekcija. Xiaomi HyperOS olakšava audio povezivanje između uređaja.

Ovaj revolucionarni proizvod dolazi u dve boje, Sandstone Beige i Cosmic Gray, pružajući unapređeno audio iskustvo uz stil i funkcionalnost.

Posebno revolucionarno za proizvod sa otvorenim ušima je prilagođeni sistem sa dvostrukom ćelijom, pokretan Φ10 mm aktivnim drajverom za smanjenje curenja zvuka, koji stvara reverzne zvučne talase tokom reprodukcije, čime eliminiše strah od curenja zvuka i time štiti privatnost.

O korporaciji Xiaomi

Xiaomi Corporation je osnovan u aprilu 2010. i registrovan je u vodećoj kategoriji na hongkonškoj berzi 9. jula 2018. Xiaomi je kompanija za potrošačke elektronske uređaje i pametnu proizvodnju, a osnova njenog poslovanja su pametni telefoni i pametni hardver povezan IoT platformom.

Xiaomi se drži svoje vizije „povezivanja sa korisnicima kao najatraktivnija kompanija u njihovim srcima“ i uvek teži inovacijama, visokokvalitetnom korisničkom iskustvu i operativnoj efikasnosti. Kompanija neumorno gradi fantastične proizvode sa fer cenama i tako svima u svetu omogućava da uživaju u boljem životu uz inovativnu tehnologiju.

Prema podacima Canalys-a, Xiaomi je u prvom kvartalu 2024. godine zazuzeo treće mesto na globalnoj rang-listi po broju isporuka pametnih telefona. U martu 2024. godine, broj mesečno aktivnih korisnika MAU dostigao je otprilike 658,1 milion širom sveta. Kompanija je takođe pokrenula vodeću svetsku potrošačku AIoT (AI+IoT) platformu, i dosegla oko 786,1 milion pametnih uređaja povezanih sa platformom (bez pametnih telefona, laptopova I tableta) do 31. marta 2024. Godine. Xiaomi proizvodi su prisutni u više od sto zemalja i regiona širom sveta. U avgustu 2023. godine, Xiaomi je petu godinu zaredom uvršten na listu Fortune Global 500.

Xiaomi je deo indeksa Hang Seng, indeksa Hang Seng China Enterprises, indeksa Hang Seng TECH i indeksa Hang Seng China 50.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife

Foto: Xiaomi

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE