„Princip sinergije koji negujemo ojačava kako pojedinca, tako i tim“

Nelt tim u kancelariji i na terenu čine profesionalci koji imaju rešenost da kontinuirano uče, grade i unapređuju svoja znanja i veštine u modernoj kompaniji čiji su glavni resurs. Od nedavno, kreiranje balansa između polova u timu predstavlja još jedan motor koji dodatno pojačava snagu Nelta kao lidera na polju prodaje i distribucije, priča za BIZLife magazin Ivana Stevanović, Sales Manager Modern Trade, NELT.

  • U Nelt ste došli sa višegodišnjim iskustvom u velikim kompanijama. Šta smatrate da ste ,,doneli“ kao novu vrednost za sektor koji danas vodite?  

Dve decenije na različitim operativnim i egzekutivnim funkcijama u prodaji i marketingu donele su mi ekstenzivno iskustvo u FMCG sektoru koje se savršeno uklopilo u Neltov multidimenzionalni poslovni model.

Moje priključivanje kompaniji se dogodilo u pravom trenutku, s obzirom na to da je organizacija već tada bila spremna za holistički pristup poslovanju. Od tima sam dobila podršku za sva strukturalna i suštinska unapređenja procesa i organizacije, kao i unapređenje saradnje i načina rada sa ključnim kupcima u modernoj trgovini .

  • Rukovodite uspešnim timom, raznolikim u pogledu obrazovnog profila, staža, profesionalnog iskustva. Od nedavno veliki deo Vašeg tima čine žene. Šta biste iz Vašeg dosadašnjeg iskustva izdvojili kao ključne karakteristike ženskog i muškog pristupa poslu?

Ne poznajem ženski i muški pristup. Nelt tim u kancelariji i na terenu čine profesionalci koji imaju rešenost da kontinuirano uče, grade i unapređuju svoja znanja i veštine u modernoj kompaniji čiji su glavni resurs. Princip sinergije koji ovde negujemo ojačava kako pojedinca, tako i tim, osnažuje rešenost da stalno podižemo sopstvene lestvice i ostvarujemo rezultate uz maksimalno uvažavanje i međusobnu podršku. Od nedavno, kreiranje balansa između polova u timu predstavlja još jedan motor koji dodatno pojačava snagu Nelta kao lidera na polju prodaje i distribucije.

  • Možete li da navedete jedan izazov sa kojim ste se susreli do sada na odgovornim pozicijama u specifičnim industrijama?

Svaka poslovna godina, svaki dan, pa i sat u FMCG industriji predstavlja specifičan izazov.

Dinamika industrije ovo diktira, a činjenica je da me je upravo ova njena karakteristika izgradila i zadržala u ovoj branši. Moja trenutna pozicija u kompaniji, rukovođenje, inoviranje i razvoj  kompleksne organizacije predstavlja najveći izazov u mojoj dosadašnjoj karijeri koji me motiviše i svaki dan ojačava novom energijom.

  • Koje osobine i veštine smatrate da treba da poseduje kandidat koji želi da započne karijeru u sektoru prodaje i distribucije?

Najjači utisak na intervjuima za posao ostavljaju autentični i dinamični ljudi koji žele da uče, razvijaju svoju ekspertizu i neguju vrednosti rada u timu. Svakako ne treba zanemariti ni strast prema brzom i dinamičnom poslovnom okruženju, kao ni liderske sposobnosti. Upravo se odlučujemo za ovakve kandidate, jer se idealno uklapaju u DNK naše organizacije i donose joj dodatnu vrednost. Ovde se ne završava, već počinje zadatak rukovodilaca da ovakve ljude dodatno osnaže, inspirišu da jačaju svoje potencijale, izazivaju status quo i da gradeći sebe grade i organizaciju.

Izvor: BIZLife magazin

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE