Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prihod Mercator Grupe porastao u 2020. godini

    Prihod Mercator Grupe u 2020. godini dostigao je 2,170 milijardi evra, što predstavlja rast od 1,6% u odnosu na prethodnu godinu, dok je prihod u maloprodaji porastao za 3,7%. U 2020. godini normalizovani EBITDA Mercator Grupe iznosio je 162,8 miliona EUR, dok je rezultat Grupe za 2020. godinu, prilagođen neponovljivim poslovnim događajima, bio 4,7 miliona evra. Epidemija COVID-19 imala je direktan negativan uticaj na pokazatelje od 18,8 miliona evra. Mercator je u 2020. godini uspešno nastavio napore za razduživanje, i tako smanjio odnos između neto finansijskog duga i normalizovane EBITDA na 5,2%.

     „Uprkos izuzetno izazovnim uslovima poslovanja, Mercator Grupa je uspela da postigne niz ključnih strateških ciljeva u 2020. godini. Bez obzira na ograničenja koja je donela epidemija, znatno smo povećali prihod i dodatno smanjili neto finansijski dug koji je za 5,3% niži u odnosu 2019. godine “, naglasio je predsednik Uprave kompanije Tomislav Čizmić i dodao:

    Tokom borbe protiv epidemije, Mercator Grupa je osigurala nesmetano snabdevanje stanovništva osnovnim proizvodima, ali istovremeno ostala posvećena rastu prihoda fokusirajući se na obezbeđivanje konkurentnih cena i široke ponude prilagođene željama i potrebama svojih kupaca. Tako možemo tvrditi da su poslovanje i pokazatelji Mercator Grupe u 2020. godini bili uspešni.

    Poslovna 2020. godina bila je pod snažnim udarom epidemije koronavirusa. Čak i pre objave epidemije, Uprava Mercatora imenovala je kriznu radnu grupu koja je uključivala preko 100 ključnih zaposlenih na svim tržištima poslovanja Grupe.  Od najveće važnosti bilo je da je Grupa Mercator i pre proglašenja epidemije obezbedila dodatne i adekvatne količine posebno neophodnih prehrambenih proizvoda i da je svakodnevno analizirala potrebu za proizvodima koji su imali najveći nivo tražnje kupaca. Od ključne važnosti je bilo da je Mercator razvio i proširio svoju stratešku saradnju sa lokalnim i regionalnim dobavljačima i pre krize. Ovo je još jednom pokazalo veliku konkurentsku prednost za Mercator Grupu.

    Tako je Mercator Grupa ušla u 2021. godinu u dobrom poslovnom stanju, spremna za nove izazove i novi razvojni ciklus.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE