Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix, serije, pretplata (Unsplash)

    Netflix će poskupeti za korisnike u 2024. godini

    U Netflix-ovom pismu akcionara stoji inoformacija da će cene usluga porasti tokom 2024. godine. Jedna rečenica se odnosi na potrošače i odnosi se na cenu, a pominju se i investitori.

    „Dok ulažemo u Netflix i poboljšavamo ga, povremeno ćemo tražiti od naših članova da plate malo više kako bi odrazili ta poboljšanja, što zauzvrat pomaže u pokretanju pozitivnog zamajca dodatnim investicijama za dalje poboljšanje i rast naših usluga“, rekla je kompanija investitorima.

    Netflix je podigao nivo oglašavanja u novembru 2022. pošto je suzbio deljenje lozinki kako bi korisnicima pružio jeftiniji način za pristup sadržaju sa najvećeg strimera na svetu. Do sada se nije mnogo ljudi prijavilo. Gigant je ranije ovog meseca objavio da ima 23 miliona aktivnih korisnika mesečno na svom oglasnom nivou. To može da bude 12 do 15 miliona pretplatnika koji plaćaju, procenjuje analitičar Mark Mahanei iz ,,Evercore ISI“.

    Netflix ima više od 260 miliona globalnih pretplatnika nakon što je dodao 13,1 milion u četvrtom kvartalu – to je najveći porast tokom četvrtog kvartala u istoriji kompanije, piše CNBC.

    Serija, Netflix

    Serija, pretplata, platforma za striming Netflix (Pixabay)

    Pretplata za korisnike i sadržaj

    Zaključak za rukovodioce Netflix-a može da bude da je većina njegove publike zadovoljna onim što Netflix naplaćuje. Standardna pretplata u SAD trenutno košta 15,49 dolara mesečno. Pretplata bez reklama košta 6,99 dolara mesečno – ista cena po kojoj je lansirana 2022. godine.

    Netflix je u utorak najavio da će ,,WWE’s Raw“ biti na platformi 2025. To je najveći Netflix-ov ,,upad“ u zabavu uživo do sada. Netflix plaća više od 5 milijardi dolara za 10 godina ,,Raw-a“.

    Sa više sadržaja, Netflix može da ima moć da ubedi svoje korisnike da treba da plate više novca. Kompanija je rekla da planira da poveća amortizaciju sadržaja za „visok jednocifreni procenat iz godine u godinu“, navodi se u pismu akcionara.

    Disney planira da pruži direktan pristup potrošačima kanalu ESPN kasnije ove godine ili tokom 2025. godine. Taj proizvod će verovatno koštati znatno više od Netflixa. To će takođe omogućiti kompaniji da podigne cene, jer potrošači možda vide Netflix kao još bolju vrednost u odnosu na cenu u poređenju s drugim striming uslugama.

    Netflix nije najavio povećanje cena u svom kvartalnom pismu niti je rekao kada ono dolazi. Ali, spremite se da platite više.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE