U intimnoj atmosferi livingrooma New Balkan Cuisine, BIZlife i Miele kompanija organizovali su prvu Premium večeru. Predstavnici premijum brendova otvorili su temu građenja i održavanja vlastitog imidža.
Ivana Manojlović direktor PPD Serbia, L’Oréal

Ivana Manojlović, direktor PPD Serbia, LOreal
Potrebno je pomenuti da postoji razlika između premijum i luksuznih brendova, pre svega, u selektivnosti distribucije i dostupnosti kupcima
Grupa L’Oréal u svom portfoliju ima 35 globalnih brendova, organizovanih u četiri divizije, od kojih svaka neguje specifičnu viziju lepote za različite kategorije potrošača i kanale distribucije. Naš cilj je da svakoj osobi širom sveta ponudimo najbolje od lepote u pogledu kvaliteta, efikasnosti, bezbednosti, iskrenosti i odgovornosti, te na taj način zadovoljimo sve potrebe i želje za lepotom u njihovoj beskonačnoj raznolikosti.
Izvor: BIZLife Magazin