Prelomni trenutak za uvođenje ESG: Represent Communications pokreće uslugu Represent ESG program
U savremenom poslovnom svetu, u kojem održivost postaje ključna, Represent Communications lansira novu uslugu – Represent ESG program, namenjenu kompanijama koje žele da transformišu svoje poslovanje prema principima održivosti, društvene odgovornosti i transparentnog upravljanja.
Cilj ove usluge je da podrži firme u svim fazama ESG razvoja, od početnih koraka do implementacije kompleksnih strategija, čime se omogućava dugoročna stabilnost i uspeh.
Pet sveobuhvatnih paketa za svaki korak ESG razvoja
Kako bi odgovorila na specifične potrebe klijenata, usluga Represent ESG program uključuje pet prilagođenih paketa, fokusiranih na strategiju, izveštavanje, kreativu, komunikaciju i edukaciju:
ESG REset: Namenjen kompanijama koje su na samom početku ESG transformacije. Fokus ovog paketa je na kreiranju osnovnih struktura za održivo poslovanje, od inicijalne procene trenutnog stanja do postavljanja temeljnih ciljeva i standarda.
ESG REshape: Idealno rešenje za firme koje već imaju uspostavljene određene standarde i metrike, ali žele da unaprede i osveže svoje pristupe. Uključuje izradu izveštaja o održivom poslovanju po sistemu ključ u ruke – od skeniranja zakonske regulative, preko pripreme i dizajna do promocije.
ESG REbrand: Fokusiran na komunikaciju i pozicioniranje brenda. Zajedno rebrendiramo vaše usluge i kreiramo kreativna rešenja koja će predstaviti vaš održivi biznis. Ovaj paket pomaže kompanijama da kroz kreativne projekte i storytelling pokažu svoju posvećenost ESG principima, jačajući svoj imidž lidera u održivosti.
ESG REthink: Paket u kome zajedno kreiramo komunikaciju adekvatnu za vaš biznis u skladu s vašom praksom održivosti i time doprinosimo unapređenju imidža i poslovanja. Planiramo i realizujemo green/zero waste evente i promovišemo postojeće ESG prakse kompanije ka medijima i internim i eksternim stakeholderima.
ESG RElearn: Edukativni program namenjen podizanju svesti i veština unutar kompanije. Cilj je osnažiti timove da razumeju značaj ESG-a i postanu nosioci promena u organizaciji.
Fleksibilna kombinacija paketa osigurava da svaka kompanija dobije podršku prilagođenu svom putu ka održivosti. Pored tima eksperata iz redova Represent Communications, sa višedecenijskim iskustvom u CSR i ESG projektima, angažovali smo kao naše stalne saradnike i stručnjake iz oblasti analitike ESG standarda poslovanja.
ESG neophodan za mala i srednja preduzeća
Uvođenje ESG standarda od ključnog je značaja za mala i srednja preduzeća, posebno ona koja žele da posluju sa Evropskom unijom i globalnim partnerima. ESG izveštavanje postaje neizostavan deo poslovne strategije, dok EU postavlja sve rigoroznije zahteve za održivo poslovanje.
Implementacija ESG-a pomaže kompanijama da ne samo ispune regulatorne zahteve, već i ostvare konkurentsku prednost, izgrade poverenje kod partnera i investitora, te povećaju operativnu efikasnost.
Stručna podrška za održivi rast
“Pokretanjem usluge Represent ESG program želimo kompanijama da ponudimo više od pukog usklađivanja s regulativama. Naš cilj je da im pomognemo da ESG principe integrišu u srž svog poslovanja i da postanu lideri u održivosti u svojim industrijama. ESG nije samo trend, već osnovna potreba za dugoročni uspeh i konkurentnost,” izjavila je Monika Milinković Kostić, ESG direktorka Represent Communications.
Milinkovićeva je istakla da je usluga osmišljena tako da obuhvati sve faze ESG razvoja, prilagođavajući se specifičnostima svakog klijenta. „Bez obzira na to da li kompanija tek počinje ili ima razvijene strategije, kombinujući iskustvo iz oblasti CSR i ESG sa najnovijim trendovima, naš stručni tim im pomaže da se pozicioniraju kao odgovorni i pouzdani partneri na tržištu, čime stiču stratešku prednost i dobijaju trajnu vrednost svog poslovanja“.
Zajedno oblikujemo održivo poslovanje!
Detalje o programima i mogućnostima možete pronaći na zvaničnoj stranici represent-esg.com. Počnite svoju ESG transformaciju već danas uz podršku Represent ESG programa – jer održivost nije opcija, već potreba modernog poslovanja.
Izvor: BIZLife