Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Predlozi „čokoladnih poslovnih“ poklona

    Kažu da su čokolada i flaša vina odličan izbor za poklon. To je univerzalno, ali i jedinstveno i otmeno. U vreme kada se bliže praznici, a u sezoni smo slava, o čokoladnim poklonima razgovarali smo sa onima koji se u “čokoladu najbolje razumeju”.

    Osnivač i direktor proizvodnje preduzeća “Art Ival”, vlasnika brenda Premier, Tatjana Vučićević rekla nam je da u periodu darivanja, poučeni dugogodišnjim iskustvom, njihovi kupci često unapred naručuju i pripremaju poklone deci, prijateljima, supružnicima, partnerima, a sve češće i poslovnim partnerima.

    “Svi znamo da je poklon veliki pokazatelj stila koji imamo ili nemamo. Time se iz dana u dan, iz godine u godinu, povećava broj naših kupaca i ljubitelja Premier čokolade” , kazala je ona.

    „Čokoladni poklon“ za Novu Godinu

    Kako nam je rekla, kao njeni favoriti za novogodišnje poklone su čokoladne „Kućice“, čokoladna „Srca“ sa ručno ispisanim porukama i prazničnim motivima, zatim liofilizovano domaće voće bez dodatka šećera preliveno različitim čokoladama, kao i „zimski favorit“  – mirisne dražeje badem-cimet oblivene mlečnom čokoladom, pa uvaljane u prah šećer sa cimetom.

                          

    „Poslovni čokoladni poklon“ 

    „Svakako bih preporučila proizvod koji je uveliko hit u svetu, radi se o posebnoj vrsti čokolade, novog ukusa, izgleda i boje, nazvane Ruby prema novoj vrsti kakaa Ruby, koji joj daje specifičnu ružičastu boju. Ova ružičasta čokolada nije ni gorka, ni slatka, ima laganu kremastu strukturu. Uprkos ružičastom izgledu u ovoj čokoladi nema dodatih boja i ukusa jer su proizvedene od ružičastog kakaa“, objasnila je Vučićević.

    Ona kaže da su da su zbog velike prodaje u marketima i trgovinskim lancima širom Srbije, najtraženije praline, a koje iz pogona u Zemunu izlaze kao bombonjere Kruna, Srce i Poema.

    A proizvodi koji su najtraženiji u čokolateriji su, u zavisnosti od doba godine, praline koje se prodaju direktno iz rashladnih vitrina gde se čuvaju na odgovarajućoj temperaturi zbog kratkog roka trajanja jer se proizvode bez konzervansa, boja i aroma.

    Za njima svakako ne zaostaje ni Kraljevski dezert koji je postao poznat i među turistima kao kraljevski ukus Srbije po koji redovno svraćaju u čokolateriju poznatu kao „Čokolada u srcu grada“.

    „Moram izdvojiti proizvod kojim smo posebno osvojili naše kupce – čokolade sa poznatim geografskim poreklom sa Jave, Madagaskara, Brazila i Ekvadora, izrađene od kakaovca koji se gaji na plantažama ovih egzotičnih zemalja“, rekla je Vučićević.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE