Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pavel Erankevič, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija

    „Pravimo pivo za bolje danas i sutra“

    „Studentima nudimo praksu u našoj pivari i organizujemo posete studenata pivari u Čelarevu”, za BIZLife ističe Pavel Erankevič, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija.

    „Dopada mi se Beograd zato što je kosmopolitski grad, veoma gostoprimljiv, otvoren i pun života”, komentariše Pavel Erankevič, novi generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija. Da pređemo na biznis…

    • U trenutku kada ste imenovani za generalnog direktora kompanije Carlsberg Srbija, šta ste sebi postavili kao cilj? Koji zadatak je bio prioritetan?

    Na čelo kompanije Carlsberg Srbija postavljen sam u trenutku kada ova kompanija postiže izuzetno dobre rezultate, kada već šest godina kontinuirano raste na svim tržištima na kojima posluje. Moj glavni cilj nije samo da nastavim da vodim kompaniju u pravcu daljeg rasta, već i da unapredim poslovanje kako bismo dostigli sledeći nivo. U prvih nekoliko meseci fokusiraću se na razumevanje snaga tima i izvora njihove inspiracije. Izuzetno mi je drago što vodim tim koji je jednako ambiciozan kao i ja i istinski verujem da ćemo ostvariti svaki zadatak koji zajedno budemo definisali. Upravo taj entuzijazam koji osećam i u timu i kod sebe dobar je znak da još bolje stvari tek dolaze.

    • Možete li nam razraditi priču o strategiji Sail 27? Šta je njen smisao, vizija, misija, kontekst?

    Strategija Sail 27 je rezultat zajedničkog truda cele kompanije. U kreiranju ove strategije učestvovalo je više od 200 Carlsbergovih talenata, sa više od 30 različitih tržišta i funkcija, što samo potvrđuje koliko je detaljna. Ovom strategijom želimo da zadržimo i ojačamo našu snažnu stratešku, organizacionu i finansijsku dinamiku. Sail 27 sadrži pet strateških oblasti: portfolio koji će se više fokusirati na premijum piva i Somersby, geografski prioriteti koji će biti usmereni na ostavljanje „otiska”, tj. veće prisustvo, egzekuciju, kulturu i finansiranje putovanja. Izgrađena je oko naše svrhe da pravimo pivo za bolje danas i sutra i naše ambicije da budemo najuspešniji, profesionalni i najatraktivniji proizvođač piva na našim tržištima.

    • Kronenbourg 1664 Blanc i Somersby neki su od premijum brendova koje ste razvijali i na čije ste osnaživanje uticali. S tim iskustvom, kako generalno gledate na ovo, naše tržište? Koji proizvodi „dobro prolaze”?

    Globalni trend kojem se sve više industrija okreće jeste „premijumizacija”, a dobra vest je da ovo tržište postaje sve više sofisticirano. Potrošači i te kako cene kvalitet, nove ukuse, žele da nagrade sebe i priušte trenutak zadovoljstva u danu, zato se časte vrhunskim proizvodima i upravo zbog tog osećaja spremni su da izdvoje i više.

    Kriza koja se dogodila učinila je da više cenimo ono što imamo i da kvalitetnije uživamo,

    zato i primećujemo porast popularnosti premijum brendova. Na primer, Blanc se sve više pije u Srbiji, ali i širom Balkana, što me posebno raduje. Lično sam veliki obožavalac odličnog ukusa Blanca sa specifičnom citrusnom notom. Skoro svaki potrošač koji je jednom probao Blanc kupio ga je ponovo zbog upečatljivog odličnog ukusa. Ne mogu a da ne spomenem Somersby sa ukusom jagode i limete, bez alkohola, koji je vrlo popularan među potrošačima. Ovo je, takođe, još jedan od dokaza koliko AFB kategorija postaje sve popularnija.

    Kada govorimo o Carlsbergovim uspešnim premijum brendovima, kao što su Blanc, Somersby ili Carlsberg, ne govorimo samo o pivu kao takvom ili odličnom ukusu, već o sjajnim brendovima koji pružaju neponovljivo iskustvo, zbog kojeg se osećate privilegovano.

    • Svetsko prvenstvo u fudbalu povećalo je broj prodatih i konzumiranih litara piva. Šta je konkretno Mundijal značio za kompaniju Carlsberg?

    Mundijal je, sam po sebi, razlog za okupljanje i slavlje, a u centru svakog slavlja je, naravno, i dobro pivo. Navijačka euforija pred sam početak Svetskog prvenstva bila je osetna na svakom koraku, a ni naša kompanija nije odolela toj euforiji. Naime, lansirali smo limitiranu Lav limenku, sa bojama srpske zastave i upečatljivom porukom „Srbija navija”, kao i pesmu pod nazivom „Moja Srbija”, koja je osvojila srca svih navijača, jer se u njoj prepoznaje ta istinska ljubav prema reprezentaciji. Za Carlsberg je to bio povod da pruži podršku Orlovima. Svaki put kada je naše pivo bilo u centru slavlja i tamo gde je vladala vatrena navijačka energija – za nas je pobeda, jer se fudbal uvek gleda u društvu ljudi koje volite i uz pivo koje obožavate.

    • Kakav je odnos novih generacija prema pivu? Na koji način se pivska industrija bori za svoje mesto među simpatijama mladih?

    U srž svakog našeg brenda utkana je posebna priča o jedinstvenosti i kvalitetu, tradiciji i osećaju koji treba da probudi u svim našim potrošačima.

    Mlade posebno zanima ta priča, vrlo im je važno šta konzumiraju, ali im je jednako važno šta im taj brend poručuje i da li su deo te zajednice. Važna im je autentičnost.Naša svrha je da gradimo bolji svet praveći pivo. Nastojimo da kroz svoje projekte unapredimo industriju kojoj pripadamo i zajednicu u kojoj poslujemo. Kako bismo mladima omogućili što bolje uslove da se izgrade kao sjajni stručnjaci, Carlsberg Srbija ima odličnu saradnju sa Tehnološkim fakultetom u Novom Sadu, gde smo izgradili i mikropivaru kapaciteta 60 litara. Studentima nudimo praksu u našoj pivari i vrlo često organizujemo posete studenata pivari u Čelarevu.

    Sve kompanije koje imaju jasno definisanu svrhu, kao i istoriju i tradiciju, veoma su cenjene kod mladih naraštaja. Carlsberg to, svakako, ima – ne samo kao globalna kompanija nego i kao lokalna pivara, koju je, 1892. godine, osnovao srpski veleposednik Lazar Dunđerski, čija su dela vrlo cenjena u Srbiji.

    • Na kraju, recite nam kako trošite svoje slobodno vreme u Srbiji. Šta radite kada ne radite?

    Izuzev Beograda, u kojem trenutno stanujem, imao sam priliku da posetim i nekoliko drugih, manjih gradova u Srbiji i mogu da zaključim da je Srbija apsolutno prelepa zemlja, koja ima mnogo interesantnih gradova, zemlja sa bogatom istorijom i velikim nasleđem. Dopada mi se Beograd zato što je kosmopolitski grad, veoma gostoprimljiv, otvoren i pun života. Skoro svakodnevno posećujem šetališta pored Save i Dunava kako bih osetio energiju grada. Čuo sam i da su planine u Srbiji odlične, tako da se već unapred radujem upoznavanju i tih predela vaše zemlje. Na kraju, ali ne i najmanje važno, ljudi su ovde neverovatni – otvoreni, gostoljubivi i uvek spremni da podrže. Kulturološki smo veoma slični i počinjem da razumem i jezik, pošto sam već od prvog dana svog boravka ovde počeo da pohađam časove srpskog jezika, tako da se osećam kao kod kuće i radujem se detaljnijem upoznavanju ove zemlje i ljudi koji ovde žive.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE