„Potrebni su nam ljudi za nove ideje, ali i dobar ‘vibe’ u timu“
Konsolidovan prihod Nelt Grupe, jednog od najuspešnijih domaćih poslovnih sistema premašio je u 2021. godini milijardu evra.
Iz te kompanije nedavno je najavljeno da planiraju da šire poslovanje na Hrvatsku i Sloveniju, kroz osnivanje kompanije Nelt Europe, a razvojna stategija kompanije i njena dugoročna održivost bazira se na investicijama koje su za 2022. godinu planirane u iznosu od 19 miliona evra.
Takođe, u planu je i dalji razvoj Nelt brendova i izlazak na nova tržišta u Evropskoj uniji, a na duži rok kao najveći izazov viđeno je pronalaženje adekvatne radne snage.
O tome šta je obeležilo ovu godinu i planovima i izazovima u narednoj godini, pre svega u sektoru komunikacija, za BIZLife govori menadžer za korporativne komunikacije u Nelt grupi Marko Milanković.
- Kraj godine je vreme kada se obično sumiraju rezultati rada, šta je konkretno obeležilo ovaj mesec u kompaniji Nelt kada je reč o sektoru komunikacija?
Ovaj mesec obeležilo je mnogo toga. Izdali smo jubilarni 20. broj internog magazina, organizujemo on-line “Town Hall” sastanke sa zaposlenima na svim tržištima, pružamo intenzivnu podršku raznim sektorima u kreiranju komunikacijskih strategija za narednu godinu. Konstantno revidiramo i interne Covid kampanje. U toku je i izbor za Naj kolegu, naša omiljena inicijativa koja traje već osam godina. U izradi su i novi interni sajt Grupe, interna televizija.
- Sudeći po rezultatima u ovoj godini bilo je dosta izazova u radu, kako ste uspeli da se organizujete i koliko se intenzitet u prodaji u tokom četvrtog kvartala preneo i na sektor korporativnih poslova?
Decembar je tradicionalno mesec u kome svi pružamo maksimum, da se izrazim fudbalskim rečnikom. Naše kolege iz prodaje i logistike se trude da ostvare ciljeve, dok ceo korporativni centar, uključujući i komunikacije, daje punu podršku tim procesima. Ipak, moramo da budemo i kreativni, da koristimo prilike i da budemo informativni servis za sve naše kolege.
- S obzirom na to da poslujete na mnogim tržištima – Africi i Evropi, na koji način ste organizovali komunikaciju između zaposlenih u svim kompanijama i koliko je taj posao složen i zahtevan?
Kompleksno je i izazovno. Ali to ovaj deo našeg posla i čini interesantnim i zabavnim. U Neltu doslovno imamo kolege svih rasa, verskih i kulturnih pripadnosti. Sva naša interna komunikacija plasira se na pet jezika, kroz nekoliko kanala i u različitim formatima. Vodimo računa o ključnim verskim i državnim praznicima. Uključujemo kolege iz svih zemalja u komunikacione procese i osnažujemo zajedništvo na nivou cele Grupe. Težimo da se svi osećamo kao važan deo iste ekipe. U tome nam puno pomažu etablirane korporativne vrednosti i jasna vizija.
- Šta će biti u fokusu rada sektora za komunikacije u narednoj godini? Kakvi su vam planovi I da li imate dovoljno ljudi u timu da možete da ostvarite planirano budući da je nedavno saopšteno da je na duži rok u Nelt Grupi najveći izazov upravo pronalaženje adekvatne radne snage?
Podižemo intenzitet. Imamo mnogo interesantnih tema iz biznisa koje će biti puštene u etar, pokrećemo Nelt TV, plasiraćemo i neke digitalne novitete. Da bismo sve to postigli, tražimo nove stručnjake koji bi postali deo našeg tima. Imajući u vidu koliko nam je informisanje kolega i uspešnost internih kampanja važna, prioritet nam je specijalista za interne komunikacije – neko ko će nam pomoći da budemo još precizniji i efikasniji u prenošenju poruka kolegama na svim pozicijama i svim lokacijama na kojim poslujemo. Nadamo se nekom ko će nam dati nove ideje i perspektive, ali će doneti i dobar “vibe” u naš tim.
Detalje o oglašenoj poziciji svi zainteresovani mogu naći OVDE.
Izvor: BIZLife
Foto: Nelt Grupa