Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    jysk

    Poslovna godina kompanije JYSK završena sa rekordnim prometom i više od milion novih kupaca

    JYSKov promet je u finansijskoj godini 2022/2023 porastao za 6.3 odsto i dostigao 38.5 milijardi danskih kruna, odnosno 5.2 milijardi evra, postignuvši novi rekord.

    Uprkos brojnim globalnim izazovima poput inflacije i rasta troškova, kompanija JYSK je u poslovnoj godini 2022/23, koja je završena krajem avgusta, ponovo ostvarila odličan rezultat i promet od 38,5 milijardi danskih kruna, što je ekvivalentno 5,2 milijardi evra.

    Tokom 2022. godine JYSK je imao čak 1,2 miliona novih kupaca, koji su kupovali u više od 3.330 prodavnica u 48 zemalja širom sveta.
    Novi predsednik i izvršni direktor JYSKa, Rami Jensen, iskazao je zadovoljstvo postignutim rezultatima.

    Rami Jensen

    Rami Jensen

    „Izuzetno sam ponosan na naporan rad i trud naših zaposlenih, ali i na ostvareni promet koji danas predstavljamo. Globalno maloprodajno tržište je i dalje pod velikim pritiskom, a poverenje kupaca i njihova kupovna moć su niski. Ipak, JYSK je poznat po svojim kvalitetnim proizvodima, ali i konkurentnim cenama, što se svakako odrazilo na naše rezultate i činjenicu da kupci biraju upravo naše prodavnice.“, naglasio je Rami Jensen, predsednik i izvršni direktor JYSKa.

    Uprkos uticaju spoljašnjih faktora koji su uzrokovali brojne izazove na globalnom maloprodajnom tržištu, JYSK je nastavio da sledi svoje planove ekspanzije.

    U maju 2023. godine JYSK je otvorio svoje prve dve prodavnice u Turskoj i time započeo poslovanje na novom tržištu. Generalno stanje na globalnom tržištu nije usporilo kompaniju, pa je u poslovnoj godini 2022/23 otvorila ukupno 135 prodavnica, koliko i prethodne godine. Kompanija je nastavila da primenjuje najnoviji koncept radnje 3.0, te je u prethodnoj poslovnoj godini preuredila, proširila ili preselila čak 619 prodavnica.
    „Rast je u našem DNK, a naši rezultati, ekspanzije i aktivnosti u prodavnicama u finansijskoj godini iza nas, to jasno i pokazuju. Prethodne godine smo ostvarili važan cilj sa više od dve trećine naših prodavnica uređenih po najnovijem 3.0 skandinavskom konceptu, pa tako i u godinama koje nam predstoje planiramo da nastavimo sa našom strategijom razvoja“, istakao je Rami Jensen.

    JYSK je takođe uložio u IT rešenja sa Unified Commerce sistemom kako bi svojim kupcima osigurao najbolje iskustvo kupovine. Sistem je implementiran u 112 danskih prodavnica, a trenutno su u toku pripreme za ekspanziju u Španiji, Portugalu i Francuskoj, nakon čega će uslediti implementacije na ostalim tržištima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: JYSK

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE