Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Razgovor, komunikacija, traži povišicu

    Kompanija obrnula igricu, bukvalno: Objavili OBRNUTI OGLAS za posao

    Opšte je poznato da se kandidati javljaju na oglase za posao. Jedna marketinška agencija, koja zapošljava, napravila je presedan. Oni su se stavili u poziciju ljudi koji konkurišu, te su na svom sajtu postavili tzv. obrnuti oglas, u kom su se predstavili potencijalnim novozaposlenima.

    U pitanju je full-servise boutique marketing agencija ,,Evoke“, koja traži dvoje kolega na pozicijama Digital Marketing Specialist. Jedna će biti zadužena za pisanje i kreativu, a druga za oglašavanje putem digitalnih kanala.

    ,,Možete pristupiti tome otvoreno, javite se, pa ćemo napraviti model koji radi“, napisali su oni na sajtu.

    Marketinška agencija ,,Evoke“ je objavila na stranici sve što inače kandidati šalju poslodavcu. Okačili su svoj CV, motivaciono pismo, motivacioni video, ulazni intervju i drugi krug razgovora za posao.

    Obrnuti oglas za posao

    Obrnuti oglas za posao (Screenshot Evoke.rs)

    Predstavili se kandidatima

    U radnoj biografiji su naveli osnovne podatke o firmi, poput toga da posluju po modelu ,,five clients“. To znači da imaju samo pet klijenata u jednom trenutku.

    Potom su stavili deo o obrazovanju, gde piše čime su se bavili iz godine u godinu. Takođe, dodali su i neizostavno iskustvo i otkrili da su radili sa više od 100 kompanija iz zemlje i sveta, ali i druge detalje.

    Na kraju su istakli veštine: definisani zajednički godišnji ciljevi, definisani individualni godišnji ciljevi, godišnji bonus po ostvarenim ciljevima, sesije kod kompanijskog psihologa i druge.

    CV

    CV, oglas za posao (Screenshot Evoke.rs)

    Kako je nastala marketinška agencija?

    Nakon CV-a sledi motivaciono pismo u kom su opisali kako je izgledao njihov početak, kada je u timu bilo pet ljudi. Prema njihovim rečima, oni su se okupili zbog rada na aplikaciji, što je kasnije iznedrilo uslužnu firmu sa 15 klijenata. U pismu su posebno istakli da im je potrebno pojačanje, ali i da ne obećavaju kule i gradove.

    Ispod motivacionog pisma je video u kom je jedan od članova tima sažeto ispričao sve o agenciji. On je podelio detalje koji su bitni kandidatima i na taj način ih upoznao sa agencijom i njihovim radom.

    Motivacioni video

    Motivacioni video (Screenshot Evoke.rs)

    Intervju sa agencijom

    Posle predstavljanja kompanije, sledi simulacija ulaznog intervjua. U njemu piše gde sebe vide za pet godina, tri reči koje ih opisuju, koje osobine su bitne za ovu poziciju, da li je organizovana, kako podnosi poraz.

    ,Nakon razmatranja naše aplikacije za posao, možete se prijaviti i pozvati nas na drugi krug razgovora za posao. Ulazni intervju smo već obavili“, napisali su na sajtu.

    Marketing agencija se takođe oglasila na Linkedinu gde su napisali ,,da ne biraju oni, već ti“. Njihov oglas privukao je pažnju na društvenoj mreži, gde su pojedini naveli da je to odlična ideja i poželeli sreću kandidatima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE